יום שבת, 8 במרץ 2014

טלפון לבירור המראות ונחיתות



כך תגיעו בזמן לנמל התעופה כדי לקבל את השבים מחו"ל
מסורת היא בארצנו שאת השבים מטיול בחו"ל נוסעים לקבל בנמל התעופה. כל המגיע לאולם כניסת הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון מכיר את ההרגשה הביתית העוטפת אותך. כולנו אוהבים להגיע לנמל התעופה לקבל את פני חברינו ובני המשפחה שלנו ותמיד יש אווירה של חו"ל בטרמינל.
על מנת להגיע בזמן כדי לקבל את השבים ארצה יש להתעדכן בשעת הנחיתה של הטיסה בנמל התעופה ואת זה ניתן לעשות באמצעות טלפון או באמצעות אתר האינטרנט של רשות שדות התעופה.

למידע נוסף לחץ כאן -  טלפון לבירור המראות ונחיתות
כך תתעדכנו אודות זמן הנחיתה
רשות שדות התעופה מפעילה שירות טלפוני לברור המראות ונחיתות בשדה התעופה וכן שירות אינטרנטי. באמצעות טלפון יש להתקשר למספר של שירות מידע זה ולשמוע הקלטה של כל הטיסות הנוחתות באותו היום מרגע השיחה. באמצעות הטלפון ניתן לקבל גם שירות מנציג שירות, כאשר השירות ניתן במספר שפות לנוחות הלקוחות.
השירות באינטרנט זמין לכל אחד באתר רשות שדות התעופה והמידע מעודכן כל הזמן על ידי חברות התעופה עצמן ועל אחריותן. האתר מאפשר מציאת טיסה נכנסת באמצעות:
·         מספר הטיסה
·         שם חברת התעופה
·         שעה משוערת של נחיתת הטיסה
·         נמל היציאה של הטיסה
·         וכדומה
מכיוון שטיסות נוחתות אינן מקבלות אישור סופי על מועד הנחיתה שלהן עד להיות המטוס סמוך לנמל התעופה בו הוא אמור לנחות, הרי שמומלץ לבדוק את שעת הטיסה מספר שעות לפני מועד הנחיתה המשוער כדי להתכונן ליציאה לשדה התעופה, וממש סמוך ליציאה להתעדכן שוב כדי להיות בטוחים שהטיסה נוחתת בזמן ולא מתעכבת מסיבות שונות. מומלץ לתכנן את מועד ההגעה לנמל התעופה בשעת הנחיתה של המטוס ולא לפני כן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה