יום שני, 1 ביוני 2015

גילוי מרצון

גילוי מרצון 

תשלומי מיסים זה אחד מהדברים המורכבים ביותר שכל בעלי העסקים צריכים להתמודד איתם, ולא אחת קורה שלא כולנו מדווחים על כל ההכנסות שלנו. יש מי שעושה את זה בצורה מכוונת ויש מי שעושה את זה בטעות, ומה שחשוב בסופו של דבר זה להחליט מה עושים בנידון. גילוי מרצון זו אחת מהדרכים שיותר מומלץ לבחור בהן, כי בהליך של גילוי מרצון אפשר להקטין את הנזק על המיסים שלא שולמו בזמן. 




כיצד הליך כזה ממזער נזקים?

הליך של גילוי מרצון ממזער נזקים כיוון שאם אדם מדווח מרוצנו לרשויות על המיסים שהוא לא שילם, רשות המיסים מצידה מבטיחה לא לנקוט כנגדו בהליכים משפטיים. זה יכול להיות משמעותי ביותר גם מבחינה כלכלית ולא רק פלילים, ולכן אם יש לכם אפשרות להתחיל הליך של גילוי מרצון בהחלט כדאי לשקול זאת.

האם ניתן לעשות זאת לבד?

גילוי מרצון זה נושא שבדרך כלל דורש לא מעט ידע וניסיון, ולכן, אם אתם יכולים לעשות את זה בעזרת המומחים בתחום אז אין כל טעם לנסות לעשות את זה לבד. הליך של גילוי מרצון יוכל בדרך כלל להסתיים גם בצורה הרבה יותר טובה אם מי שינהל אותו יהיה עורך דין או רואה חשבון שבקיא בתחום, כך שכדאי לכם לבדוק אל מי אתם פונים לקבל סיוע בנושא. 

כמה זמן יכול להימשך ההליך הזה?

כשמדברים על הליך כזה צריך לדעת שיש הליך אנונימי ויש הליך מהיר, כך שזה מאוד תלוי לאיזה הליך מועדות פניכם. בדרך כלל אם ילווה את ההליך אדם מנוסה שבקיא בתחום הזה אתם תראו שתהייה לכם אפשרות לסיים את הכול הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים, כך שזה מומלץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה