יום ראשון, 21 ביוני 2015

אבני מזל וגלגל המזלות



האם זה בסדר שיש אבני מזל משותפות?
אם אתם תסתכלו על הרשימה של אבני מזל והשיוך שלהן לבני מזלות מסוימים, אתם תשימו לב שלעתים יש חזרה. כלומר - לכל מזל יש כמה אבני מזל שיכולות להתאים עבורו, ויותר מכך - לעתים אתם תמצאו אבנים אשר משותפות לשני מזלות שונים! אז האם זה בכלל אפשרי? האם האבן לא אמורה להיות ייחודית לכל מזל? בואו נעשה קצת סדר, כדי שתבינו במה מדובר.

השפעות שונות, מורכבות ומיוחדות
נתחיל בכך שזה בסדר גמור שלכל מזל יש כמה אבני מזל משלו. אחרי הכל - יש לזכור שלכל מזל יש 1/12 מכלל האוכלוסייה ששייכת אליו - וזו כמות עצומה של אנשים. ברור שלא יכולה להיות רק אבן אחת שתשפיע על כל האנשים הללו, ומובן שמדובר על כמה אבנים שונות, כי אנו בני אדם מיוחדים, מעבר מזל שלנו.
איך אפשר להסביר את הצד השני, שיש אבני מזל שמשותפות למזלות? זה פשוט מאד - יש מזלות שהרי קשורים אחד בשני - לעתים יש להם כוכב לכת משותף אשר משפיע עליהם. לעתים, הם נמצאים בסמיכות אחד לשני על גלגל המזלות, ולעתים הם גם מייצגים טיפוסים אשר דומים יחסית אחד לשני, מה גם שלחלקם יש יסוד משותף (אוויר, מים, אדמה ואש). בכל המקרים הללו, מאחר שיש קשרים בין המזלות, והם לא נפרדים לחלוטין - ברור שזה לגיטימי שגם יהיו להם אבני מזל משותפות, וזה תקין לחלוטין.

האפקט הוא עדיין חזק
לאחר שהבנו זאת, אתם יכולים כמובן להתפנות ולבחור באבן המזל שרלוונטית עבורכם, או כמובן לבחור בכמה אבני מזל שונות בהתאם למזל שלכם. מותר כמובן לבחור גם אבנים לפי שיקולים נוספים - למשל לפי ניתוח נומרולוגי שעשיתם, והדברים לרוב מסתדרים מעצמם, ולא סותרים אחד את השני.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה