יום שלישי, 2 ביוני 2015

שירותי מוקד זימון תורים



ניהול מרפאה היא מלאכה לא פשוטה שדורשת לא מעט השקעה בחיי הרופא
ישנם מעט בעלי מקצוע שתפקידם בחברה המערבית חשוב כמו תפקידו של הרופא – ולמען האמת הדעה הרווחת היא שמדובר בבעל המקצוע החשוב ביותר בעולמנו כיום. האחריות שמוטלת על כתפיו של הרופא היא אחריות כבדת משקל שמלווה אותו הן בעבודתו והן בשגרת חייו – האחריות על בריאותם ועל חייהם של המטופלים שלו. עם זאת, לא רק עבודת הרפואה מרכיבה את שגרת העבודה של הרופא, אלא גם שגרה של ניהול מרפאה – ומדובר במשימה לא פשוטה כלל וכלל מבחינה ארגונית. בשביל לענות על האתגר הכרוך בניהול יעיל של מרפאה – יש להסתייע בגורם חיצוני, אוטומטי ואיכותי.

מוקד זימון תורים – פתרון נוח לניהול מרפאה יעיל ואיכותי
בשביל לנהל מרפאה בצורה הנוחה והקלה ביותר, קיימת מערכת שדרכה המטופלים השונים קובעים תורים בצורה נוחה בהתאם לקופת החולים שלהם, בעזרתה מנהלת המרפאה לוח זמנים ותורים יעיל ונוח לשימוש ולשינוי, ובאמצעותה גם מקבל הרופא את המידע הארגוני הנחוץ לו על כל מטופל ומטופל. למערכת הזאת קוראים מוקד זימון תורים – כשהפתרון של מוקד זימון תורים הופך לפתרון נפוץ ופופולארי יותר ויותר בכמות גדולה מאוד של מרפאות פרטיות וציבוריות כאחד.

להשתמש במוקד זימון תורים ולהתרכז רק בעבודת הרופא החשובה
מוקד זימון תורים מבצע כמה וכמה תפקידים חשובים עבור עבודתו התקינה של הרופא. בתור התחלה, השקעה במוקד זימון תורים חוסכת השקעה בעבודת פקידות מסובכת ולא יעילה שנתונה לטעויות אנושיות שיכולות להוביל לירידה ביעילות המרפאה. בנוסף, מהווה המערכת כלי נוח גם עבור המטופלים – שמקבלים את התור שלהם בקלות וקבועים אותו מול המערכת בלי התערבות של גורם חיצוני. כך למעשה מערכת זימון התורים מאפשרת לרופא להתרכז אך ורק בעבודה שלו – הדבר החשוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה