יום רביעי, 15 ביולי 2015

מוקד זימון התורים של קופת חולים לאומית



דרך מוקד זימון התורים של קופת חולים לאומית יכולים חברי הקופה לקבל שירות בכל הנוגע לתור להגעה לרופא. במוקד עצמו עונים נציגי שירות אנושיים (כלומר לא צריך להקיש יותר מדי מקשים ולעבוד מול מערכת אוטומטית) אשר הוכשרו לסייע לחברי הקופה בקביעת תורים. אנשים אשר דוברים שפות שונות ולא יכולים לקבל מענה אנושי בשפה העברית יכולים גם הם לקבל מענה אנושי יעיל ומקצועי דרך מוקד זימון התורים של קופת חולים לאומית.

לקבל שירות מצויין בכל שפה
מוקד זימון התורים של קופת חולים לאומית הוא מוקד שנותן שירות לקביעת תורים לחברי קופת חולים לאומית. הנציגים שנמצאים במוקד דוברים שפות שונות כאשר בתחילת הפניה למוקד אפשר לבחור את השפה המועדפת. העובדה שיש בישראל אנשים שאינם דוברי עברית או אינם שולטים בה כדי לנהל שיחה בנוחות לא צריכה להפריע להם לקבל שירות מהקופה. לכן, במוקד אפשר לשוחח באופן אישי עם נציג שירות בשפה הנוחה ביותר.

למידע נוסף לחץ כאן - קופת חולים לאומית זימון תורים

לקבוע תור, להזיז או לבטל
כל חברי קופת חולים לאומית צריכים מדי פעם לקבוע תור לרופא זה או אחר. הרופא יכול להיות מקצועי או רופא משפחה, להיות בעיר בה שוכן המטופל או לא והדרך הקלה ביותר להגיע אליו היא ליצור קשר עם מוקד זימון התורים של קופת חולים לאומית ולקבוע מראש את זמן ההגעה. כמו כן במוקד אפשר לבטל תור או להזיז אותו, לנוחיות המטופל.

לפנות אל המוקד
פניה אל מוקד זימון התורים של קופת חולים לאומית היא פניה טלפונית פשוטה מאד. הנציגים שנותנים מענה יודעים בדיוק מהי העבודה שלהם והמטרה שעומדת לפניהם היא לסייע לכל אחד לקבוע תור לרופא בקלות ובזמן שנוח לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה