יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

012 שירות לקוחות



לחברת 012 שירות לקוחות מקצועי שניתן ללקוחות החברה ולאלו אשר מעוניינים להצטרף לשירותיה. חברת 012 נותנת שירותים שונים בתחום התקשורת כולל שירותי אינטרנט, שירותים בתחום הסלולר ושיחות לחו"ל. כל מי שעוד לא הצטרף לשירותי החברה יכול ליצור קשר עם שירות הלקוחות של 012 ולבחון את ההצעות השונות שיש לחברה עבורו. החברה מעמידה לרשות המתקשרים נציגי שירות שעברו הכשרה לתת כל מידע שיכול להיות רלוונטי בתחום.

שירותים בתחום התקשורת
חברת 012 מעמידה לרשות המשתמשים שירותים שונים בתחום התקשורת. החברה מציעה שירותי תקשורת סלולרית וכל מי שעוד לא הצטרף לשירותי החברה יכול ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולקבל הצעה להצטרפות. לחברת 012 שירות לקוחות המאפשר לכל אחד ואחת לקבל את כל המידע הנדרש על מבצעי החברה והחבילות השונות כאשר הנציגים של שירות הלקוחות יכולים לעזור בכל פניה. הנציגים יכולים לשאול שאלות על הדרישות השונות, הם ישאלו על אופי הגלישה בסלולר ואם יש לכם צורך לצאת עם המכשיר לחו"ל או לא. בהתאם יוכלו הנציגים לתת לכם הצעה להצטרפות לשירותי החברה.

שירותי אינטרנט
חברת 012 נותנת שירותי אינטרנט וכל מי שמעוניין בספק יעשה טוב אם יצור קשר עם החברה ויברר על עלויות הספק. יצירת קשר עם שירות הלקוחות של 012 היא פעולה פשוטה מאד שאפשר לעשות אותה מכל טלפון (נייד או נייח) ולקבל מיד מידע על השירותים האינטרנטיים של החברה.

שיחות לחו"ל
כל מי שמתקשר לחו"ל רוצה ליהנות מאיכות קו גבוהה ולבצע שיחות ללא כל קושי ולכן אם אתם משוחחים עם חו"ל כדאי שתיצרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות של 012 ותבררו כיצד תוכלו להתקשר לכל מקום ובזול. נציגי השירות יתנו לכם את כל המידע הנחוץ לכם ויעזרו לכם להתחבר לשירותי השיחות והכול בשיחה אחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה