יום רביעי, 5 באוגוסט 2015

קניית זהב



כשהתפתחו באנושות קהילות גדולות של מאות אלפי אנשים, המסחר הפך לגדול ממדים באופן משמעותי. הסחורה הפכה לסיטונאית הרבה יותר מאי פעם. בנוסף, החלו להתפתח קשרי מסחר מעבר לים. לא תמיד היה אפשר לקיים קשרי מסחר מעבר לים, גם מכיוון שכלי התחבורה לא היו מפותחים, וגם בגלל מהות המסחר. פעם המסחר היה של סחר חליפין. אבל ברגע שמסחר זה הפך ללא ישים, נכנס לחיי האנושות הזהב. הזהב היה אמצעי תשלום, שהיה מקובל בכל העולם. לא היה צריך יותר לפעול בשיטת סחר החליפין. כיום תפקיד הזהב שונה לחלוטין. זהב הוא מצרך. קניית זהב היא פופולרית ביותר, ויותר אנשים משתמשים בזהב שהופך לנגיש יותר ויותר. יש הרבה חברות עשייה שזקוקות לזהב, לכן קניית זהב מאנשים פרטיים ע"י חברות הופכת נפוצה ביותר לאחרונה.

מי קונה זהב?

כאמור, לזהב יש כיום שימושים רבים ביותר, והוא כבר לא אמצעי תשלום. קניית זהב מתבצעת לעיתים קרובות ביותר על ידי תכשיטנים. אנשים רבים מביאים תכשיטי זהב ישנים, בהם הם לא עושים שימוש יותר, לחנויות התכשיטים. בתמורה לזהב, מקבלים תכשיט בשווי זהה, או כסף מזומן. קניית זהב נפוצה ביותר גם בקרב משקיעים, כי ערך הזהב הוא מאוד יציב ועמיד גם בתקופות של משבר כלכלי קשה. לראיה, כעת בשיא המשבר הכלכלי בעולם – ערך הזהב גבוהה יותר מאי פעם.



ערכים חשובים בשירות לקוחות

קניית זהב היא פרוצדורה שמשמעותית ביותר לכיס שלנו. לכן, חשוב שנבחר בחנות שדוגלת בערכי שירות חשובים:

  • ·       אמינות- חשוב מאוד שהחנות תהיה אמינה, ותיתן לנו תמורה מלאה לשווי הזהב.
  • ·       מקצועיות-  חשוב שהחנות תיתן לנו שירות מקצועי, שתעזור לנו להבין את המצב בו אנחנו נמצאים, את האינטרסים לפיהם פועלים..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה