יום ראשון, 13 בספטמבר 2015

קונסולה לכניסה



קונסולה לכניסה – ליצור רושם מושלם
רוצים ליצור רושם מושלם על האורחים שבאים אליכם לבית? רוצים להרגיש הכי נפלא בעולם כשאתם נכנסים הביתה? זה הזמן לחשוב על עיצוב הכניסה ולהתאים ריהוט כמו קונסולה במקום, וכך הכניסה תהיה מעוצבת ומסודרת.

חשיבות הכניסה לבית
הכניסה לבית היא אחד האזורים החשובים ביותר. היא נותנת את התחושה מי גר בבית, איזה אופי יש לבית ואם היא מרשימה המשך הבית מושפע מכך. רבים מהמעצבים מייחסים חשיבות גדולה מאד לאזור הכניסה ובדיוק מסיבות אלו. לכן, כדאי מאד לחשוב איך מעצבים את הכניסה ולבדד על קונסולה לכניסה כרהיט שנותן טון משמעותי לכניסה ויכול להשפיע על האווירה כבר מרגע הכניסה לבית.

בחירת קונסולה שמתאימה לכניסה
בבחירת קונסולה לכניסה יש להתייחס לכמה גורמים שמשפיעים על הנראות של הכניסה ועל השילוב שלה כשהתייחסות לגורמים השונים מובילה לכניסה מרשימה והרגשה מפנקת בבית.

·       צבעים – הקונסולה שנמצאת בכניסה לבית צריכה להתאים לצבעי הכניסה. הצבעים הקיימים יכולים להשפיע על ההחלטה איזו קונסולה לשים או להפך, אפשר לבחור את הצבעים בכניסה לבית לפי הקונסולה. בכל מקרה חשוב להתאים בין השניים כדי לתת תחושת נינוחות בכניסה.

·       פרקטיות – הקונסולה היא שידה מעוצבת בבית והיא צריכה לתת מענה לא רק על העיצוב של הבית אלא גם על השימוש במרחב הכניסה. הקונסולה יכולה להפוך את הכניסה לבית לנעימה יותר ומסודרת, מה שיכול להשפיע על התחושה של המתגוררים בבית ושל האורחים המבקרים בו.

·       גודל – בבחירת קונסולה לכניסה חייבים להתייחס לגודל של הקונסולה, לצורך של מה שיהיה בכניסה ולהתאים בין הגודל שלה לגודל של הכניסה כך שהמעבר יהיה נוח. מומלץ מאד לבצע מדידה של הכניסה ולהגיע עם המידות לחנות כדי לבצע רכישה מושלמת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה