יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

קונסולות מעוצבות



קונסולות מעוצבות לכל חלל בבית
חושבים איך לעצב את הבית שלכם? אלו רהיטים מיוחדים אתם יכולים להכניס אליו? קונסולות מעוצבות יכולות להיות המענה לכל השאלות שלכם. הקונסולות המעוצבות יכולות ליצור אווירה חדשה לחלוטין בכל חדר של הבית והן יכולות להשפיע גם על הכניסה לבית והתחושה שלכם כשאתם מסתובבים בבית.

עיצוב חלל הכניסה באמצעות קונסולה
חלל הכניסה של הבית הוא המקום החשוב ביותר שיש להתייחס אליו מבחינה עיצובית. החלל משפיע על התחושה בכל הבית. כשהכניסה לבית מרשימה ונעימה, האווירה הופכת להיות טובה יותר, אך כשהכניסה מבולגנת ולא מעוצבת, התחושה נעה בין תסכול (הנובע מהבלגן) לבין חוסר תחושה מיוחדת. כיוון שמדובר באזור שקל יחסית לעצב אותו וכדאי לעצב אותו, מומלץ מאד לבחון אלו רהיטים יתאימו לו ולהסתכל על קונסולות מעוצבות שישתלבו במקום. 

עיצוב המסדרון
המסדרון יכול להיות מקום צר או רחב, ארוך או קצר והוא בדרך כלל מפגיש בין החדרים השונים ובין אזור החדרים לחללים המרכזיים. מי שיכול להכניס ריהוט במסדרון יכול לבחון אלו קונסולות מתאימות לו. בכל מקרה, כיוון שלרוב מדובר במקום צר יחסית, כדאי מאד לבחון את הגודל של המרחב לפני שמתחילים להסתכל על הרהיטים.

קונסולות שמתאימות לחדרים
קונסולות מעוצבות יכולות להתאים לחללים שונים של הבית כולל לכניסה, לסלון, למסדרון וכמובן גם לחדרים. קונסולה מיוחדת יכולה לשדרג את העיצוב של החדר עד כדי כך שהיא יכולה להיות הפריט הכי מושקע בחדר. הקונסולה יכולה להיות קטנה או גדולה והיא צריכה להתאים גם בעיצוב שלה וגם בגודל שלה לחדר. הבחירה בעיצוב של קונסולה אחת על פני האחרת היא בחירה אישית שצריכה להביא בחשבון גם את הנראות של החדר ואת מי הוא משרת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה