יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

מענה טלפוני



אם יש לכם עסק, קטן או גדול, יכול להיות שגם אתם יכולים לשדרג את השירות שאתם נותנים ללקוחות שלכם באמצעות מענה טלפוני. המענה מתבצע על ידי חברה חיצונית כאשר כל השיחות של העסק עוברות למוקד (בכל השעות או רק בשעות שנקבעו בהתאם לדרישות של העסק) ושם נמצאים נציגים מקצועיים ששמחים מאד לענות על כל שאלה ולקבל הודעות. כדי לדעת שאתם נותנים ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר עליכם לבדוק את החברה שאתם מתכננים לעבוד איתה ולבחון כמה ניסיון יש לה בתחום, כיצד היא מבצעת את תהליך ההכשרה של העובדים וכן לוודא שהיא יכולה לעמוד לרשותכם בהתאם לדרישות שלכם.

הניסיון של החברה בתחום
הניסיון של החברה משמעותי מאד לעסק. כל עסק רוצה לתת ללקוחות שלו ולמתקשרים מענה טלפוני ברמה הגבוהה ביותר ולכן כדאי מאד לבחון מהו הניסיון של החברה. הניסיון של החברה צריך להיות תואם את הדרישות של העסק. למשל, אם העסק מחפש מענה שיוכל גם לבצע מכירות יש לבדוק שלנציגים של החברה אכן יש ניסיון בתחום ויכולת לבצע מכירות.

אופן הכשרת הנציגים
אפשר לשאול את החברה כיצד היא מכשירה את העובדים שנותנים מענה טלפוני וכיצד היא מקפידה על שירות ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לוודא גם שהחברה מבצעת מעקבי שיחות ומקפידה שהנציגים יתנו את השירות הטוב ביותר.

הבנה מה הדרישות שלכם
כדי שהחברה תוכל לתת ללקוחות של העסק את השירות הטוב ביותר היא חייבת להבין מה הדרישות של העסק. מענה טלפוני אינו מענה רגיל, הוא מענה שצריך להציג את העסק בצורה הטובה ביותר וזאת אף על פי שהנציגים שעונים לטלפון אינם שייכים לעסק עצמו הם צריכים להציג אותו בצורה הטובה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה