יום שבת, 20 בפברואר 2016

שואב מרכזי – יתרונות המערכת




מערכת של שואב מרכזי היא מערכת יעילה מאד ואפשר למצוא אותה בבתים ומשרדים. המערכת נחלקת לכמה חלקים ובניהם חלקים "נסתרים" מן העין וחלקים הנמצאים בתוך הבית ואפשר לראות אותם ולהשתמש בהם. החלקים הנסתרים הם מערכת השאיבה, המנוע ומיכל האיסוף, אשר נמצאים במקום מרוחק מחלל החדר. החלקים הנראים הם פתחי השאיבה וחלקי הצינור השונים שאותם אפשר לבחור בעת תכנון המערכת איפה לשים. המערכת יעילה מאד ומביאה איתה כמה יתרונות בהם הפעלה שקטה, ניקיון יסודי ומערכת אמינה לשנים רבות.

לנקות את הבית בכל שעה של היום

כיוון שהמנוע של המערכת נמצא במקום מרוחק מהחדר אפשר לנקות אותו בכל שעה בלי לחשוש מרעש כמו בשואב אבק רגיל. שואב מרכזי מאפשר לבעלי הבית ליהנות מבית נקי ואין זה משנה אם מישהו ישן באותה שעה בבית, אם יש אנשים שרגישים לרעש או אם מדובר בשעה פעילה של היום.

 
ניקיון יסודי גם לרגישים לאבק

אנשים אשר רגישים לאבק או שיש להם מחלות הקשורות באבק עלולים להרגיש בבית שלהם חולים. מערכת של שואב מרכזי מונעת שמהם את התחושה הזו. הניקיון שמבצעת המערכת הוא ניקיון יסודי מאד ואפשר להגיע באמצעות המערכת לכל חלק בבית, כולל חלקים שנראים מסובכים להגעה. כיוון שמיכל האחסון של המערכת נמצא באזור מרוחק מחלל החדר כל חלקיקי האבק, אפילו הקטנים ביותר, נעלמים מהחדר ומאפשרים לחיות חיים נקיים ובריאים.

אמינות של המערכת

בכל בית ישנם מכשירי חשמל שונים ואלו יכולים להתקלקל מדי פעם. במקרה של שואב מרכזי מדובר במערכת אמינה ויעילה שבעלי הבתים נהנים ממנה לאורך שנים רבות בלי לטפל בה. הטיפול היחיד הוא פינוי של מיכל אחסון האבק אחת לתקופה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה