יום שני, 15 בפברואר 2016

גישור במשפחה - מדוע תהליך זה עדיף

אם אתם נמצאים בתוך סכסוך משפחתי יכול להיות שהדרך הטובה ביותר עבורכם להתגבר עליו ולצלוח אותו בצורה טובה היא לעבור גישור במשפחה. הגישור מביא איתו יתרונות רבים ובהם הליך מהיר יחסית, יצירת הסכמה בין הצדדים השונים וגם חיסכון כלכלי שעלול להיות קשה בפתרון של סכסוך רגיל.

הליך מהיר לעומת בית משפט

כל סכסוך שנמשך זמן רב גורם למי שמעורב בו לבזבוז משאבים יקרים וגורם לעוגמת נפש ואין זה משנה מהי התוצאה של התהליך. הליך גישור במשפחה יכול ליישב סכסוכים תוך זמן קצר יחסית ומכאן הוא חוסך הליך כואב שיכול לפגוע ברמה האישית.

הליך שבו ישנה הקשבה לכל הצדדים

בהליך של גישור במשפחה המגשר מקשיב לשני הצדדים. התפקיד של המגשר הוא להבין מה כל צד רוצה להשיג ובהתאם הוא מפשר בין השניים (או יותר אם יש צדדים רבים שמעורבים בסכסוך). המטרה של המגשר היא ליצור הבנה בין הצדדים וכך אף אחד לא מרגיש כי "ניצח" בתהליך או שהפסיד במהלכו. המטרה היא שכולם ישיגו את הטוב ביותר עבורם ולשם כך יש מגשר אחד שמגשר על הרצונות של כל הצדדים.

חיסכון כלכלי

הליך של גישור במשפחה יכול לחסוך הרבה מאד כסף. עבור רבים הליך של בית משפט יכול לעלות הרבה מאד כסף אך בגישור אפשר לחסוך את העלויות הללו. החיסכון הוא לרוב לא הסיבה העיקרית שגורמת לאנשים לבוא אל הליך הגישור אך הוא בהחלט תוצאה אליה כולם שמחים. כל מי שלא מכיר את תהליך ניהול הסכסוך שלו בבית המשפט כנראה עוד לא יודע כמה כסף הוא עומד להשקיע בסכסוך ולכן הוא יכול רק לשמוע שהוא עומד לחסוך הרבה מאד כסף.

גישור במשפחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה