יום שבת, 27 בפברואר 2016

מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת



מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת הינו מוקד יעיל ואפקטיבי, דבר אשר חיוני להצלחת הארגון. השירות שניתן לפני מספר שנים, ועודנו קיים בכמה ארגונים במדינת ישראל, מבוסס על מוקד טלפוני המטפל בפניות המגיעות אל מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת. כיום, רשת האינטרנט המאפשרת ללקוחות ביצוען של הרבה פעולות שלא יכלו לבצע אותן בעבר, מהווה ערוץ תקשורת נוסף וכן משמעותי להצלחתו העסקית של הארגון. 

מאחר שלא תמיד הלקוח מעוניין או יכול להשלים את הפעולות באמצעות האינטרנט, הארגונים המתקדמים מקשרים בין האתר לבין מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת ויוצרים מוקד קשר משולב, היודע לא רק להשיב לשיחות טלפוניות, אלא גם להתערב בפעילות באתר, ליזום מגעים עם הלקוח, לאסוף מידע על הלקוח וכדומה. פעולות אלה אמורות לתרום הן להרחבת הפעילות העסקית של הארגון והן לשיפור שביעות רצון הלקוחות שלכם.

מבנה ותהליכי עבודה
מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת בנוי באופן כזה על התמחויות נושאיות, לקוח אשר מתקשר לקבל מידע על מוצר מסוים או שירות מסוים ומגיע באופן אקראי לנציג שירות אשר אינו יודע את התשובה, מועבר לנציג שירות אחר, אשר אמון על מידע זה. כך במקרה הטוב הלקוח עובר שני נציגי שירות, עד לקבלת מענה, כאשר בכל סדנת שירות בסיסית מדברים על ONE STOP SHOP שבו הנציג השירות הראשון שאליו הלקוח יגיע, מסוגל לטפל במרבית הפניות המגיעות אליו במגע אחד.

למידע נוסף לחץ כאן - רמי לוי תקשורת שירות לקוחות

הדרך הנכונה יותר לבניית מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי תקשורת היא זו המבוססת על התמחות בלקוחות ועל חיתוך לפי רמות ידע ולא לפי נושאי התמחות, כלומר – מוקד השירות המודרני ממוקד באוכלוסיית לקוחות מאופיינת ומבוסס על אנשי קו ראשון שהוכשרו לטפל באחוז גבוה מהסוגיות המעסיקות את הלקוחות, עד תום.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה