יום ראשון, 15 במאי 2016

שואב מרכזי



שואב מרכזי הוא למעשה חלק ממערכת שהפכה בשנים האחרונות לסטנדרט המקובל עבור ניקוי בתים, משרדים ומבנים עסקיים. לעומת שואב אבק מסורתי שיונק אבק ופולט חלקיקים קטנים שמזהמים את חלל הפנים והסביבה, שואב מרכזי מוציא את הלכלוך אל יחידת שאיבה ששוכנת מחוץ לבית. המשמעות היא שיפור משמעותי ומיידי באיכות החיים ומניעת שורה ארוכה של מחלות וסיכוני היגיינה. מעבר לכך, השואב המרכזי מפחית תופעות אלרגניות כמו אסטמה ודלקות עיניים והוא מומלץ גם לבתי משפחות עם ילדים ותינוקות.

הנושא הבריאותי הוא רק חלק קטן מרשימת היתרונות של שואבי אבק מרכזיים. מדובר בראש ובראשונה על שואבים עם מנוע חזק שמספק עוצמה שאותה לא ניתן להשיג בדרכים אחרות. כמו כן, המנוע של השואב מיועד לניקוי יסודי של כל סוגי המשטחים ולכן הוא מתאים לבעלי משרדים וחנויות, לאולמות תצוגה, לבתי מלון, בתי חולים ועוד. הפעולה של השואב חרישית והוא לא דורש תחזוקה מיוחדת. אין צורך בניקוי פילטרים לשימוש בשואב ופשוט מרוקנים את מכלי האיסוף אחת לתקופה מסוימת על מנת למנוע הצטברות לכלוך.




מי צריך שואב אבק מרכזי?

כולם יכולים ליהנות מהיתרונות של שואב מרכזי ולהתקדם לפתרון הניקוי המומלץ עבור מבנים. חשוב להשוות בין דגמים שונים של שואבים וכדאי גם להגיע לאולמות התצוגה כדי לראות מקרוב את ההבדלים. אפשר לדוגמא להשוות בין דגמים על פי מפרט טכני, יצרן, מחיר, שיטת התקנה, כמות שקעים, אורך הצנרת וכן הלאה. בנוסף, יש הבדלים שנובעים מסוג האביזרים שאותם ניתן לחבר לשואב על מנת להפיק ממנו מקסימום תועלת במינימום מאמץ.

שואב מרכזי הוא הוצאה משתלמת לטווח ארוך. בעזרת השואב ניתן למנוע הרבה מאמץ ולהקל על התחזוקה השבועית של ניקיון מבנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה