יום רביעי, 11 במאי 2016

גולן טלקום שירות לקוחות



מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום זמין בשעות נוחות ונציגיו מוסמכים לספק מענה לשלל שאלות נפוצות. הנושאים שניתנים לטיפול מול מוקד החברה קשורים בראש ובראשונה למיזוג הצפוי עם סלקום. לקוחות שיוצרים קשר עם המוקד רוצים  לדעת בדרך כלל מה המשמעות של המיזוג, האם המחירים צפויים להשתנות והאם תהיה למיזוג השפעה על החבילות הקיימים. יש גם לקוחות שיוצרים קשר עם המוקד כדי לשאול על תאריך הכניסה לתוקף של המיזוג ועל ההשלכות על משק הסלולר כולו.

עוד נושא שבו ניתן לטפל מול מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום הוא הצטרפות. אפשר ליצור קשר טלפוני עם נציגי המוקד ולשאול האם קיימת התחייבות באחד המסלולים, איך מצטרפים לשירותי החברה ואיפה קונים כרטיסי סים או מקבלים שירותי תחזוקה. כמו כן, נציגי מוקד שירות הלקוחות זמינים לתשובות בנושאי תעריפים. אפשר לשאול את נציגי החברה על התעריפים השונים ולהשתמש בידע שעומד לרשותם כדי לבצע השוואה יעילה.

למידע נוסף לחץ כאן - גולן טלקום שירות לקוחות
 
אינטרנט, שיחות וגלישה מחו"ל
רשימת הנושאים לטיפול במוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום כוללת את כל מה שקשור לאינטרנט, שיחות וגלישה מחו"ל. אפשר לברר מול נציגי החברה על הדור הרביעי של רשת הסלולר ולשאול על חיובי גולן טלקום לחו"ל במחיר של 99 שקלים לחודש. אם זה לא מספיק, נציגי המוקד נותנים תשובות מפורטות בנושאים שיחות מישראל לחו"ל וההיפך, טיפול בפניות שקשורות לעסקים, תמיכה טכנית ותפעול מכשירים.

לסיכום, כל לקוח יכול לבחור את הנושא שבו הוא רוצה לטפל מול מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום. הדבר החשוב הוא ליצור קשר עם המוקד בזמני הפעילות וכך לחסוך המתנה. ניתן גם להיעזר בשירות העצמי ובקטגוריות הרלוונטיות של אתר החברה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה