יום שלישי, 17 במאי 2016

פריצת כספות - שירות מנעולנות מקצועי

תחום המנעולנות דורש מצד האדם המומחה מקצועיות, דיוק, אחריות, והחשוב מכל - זמינות. המנעולן המקצועי צריך להיות זמין עבורכם לשורה ארוכה מאד של משימות, חלקן דחופות מאד, חלקן דחופות פחות - וחלקן אף בהולות באופן ברור. בואו ונסקור כמה מהתחומים שבהם המנעולן יכול לעזור לכם, כמו למשל החלפת מנעולים או פריצת כספות.

כך המנעולן יכול לסייע בהחלפת המנעול

נתחיל מהסוגיה החשובה של החלפת מנעולים. בניגוד למה שחושבים, אנשים מחליפים את המנעול לא רק כשהמנעולן פורץ את הדלת כשהמפתח אבד או נהרס. יש מי שמזמין שירות של החלפת מנעולים מסיבה מאד פשוטה - הוא מעוניין במנעול חדש, איכותי ובטוח הרבה יותר לשימוש. לעתים זוהי החלפה של מנעול ישן במנעול חדש מאות וסוג בדיוק, כמו במקרה של החלפת מנעולים מסוג צילינדר. לעתים מדבר על החלפה ושדרוג של המנעול למנעול שהוא באמת הרבה יותר חזק - כמו למשל התקנה של מנעולים אלקטרוניים לבית או למשרד. אפשר להזמין את שירותי ההחלפה בכל מועד שנוח לכם. לרוב מדובר על שירות שהוא חשוב, אך לא בהול, ורצוי להזמין את המנעולן שבעות נוחות ואף לקבוע איתו את המפגש יום או כמה ימים מראש.

ומה בנוגע לפריצת כספות?


שירות אחר הוא כמובן השירות של פריצת כספות. יש מי שמזמין פריצת כספות משום שהוא שכח את הקוד לכספת או איבד את המפתח, אבל לעתים מנגנון הנעילה של הכספת פשוט לא מתפקד יותר ואי אפשר לפתוח אותה, או ההפך - לא ניתן לנעול אותה. בכל מקרה, מזמינים מנעולן מומחה של פריצת כספות שיבוא ויטפל בה. המנעולן משתמש לרוב בכלי פריצה מיוחדים, כולל כלים שיכולים לפרוץ בריחי פלדה עבים במיוחד - אך עושה זאת בניסיון לפגוע כמה שפחות בגוף הכספת עצמו.

פריצת כספות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה