יום שבת, 29 באפריל 2017

בריכות ביתיות



בריכות ביתיות – כל השאלות שיכולות לעניין אתכם

בקיץ הקרוב אתם לא צריכים להיות תלויים בבריכה הציבורית כדי להתרענן וליהנות מבילוי יום יומי. אתם יכולים להציב בריכות ביתיות בחצר או במרפסת וליהנות ממנה בכל יום ושעה שתחפצו ובלי לשלם דמי כניסה. רכישת בריכה יכולה להעלות שאלות רבות וכאן ריכזנו את העיקריות כך שתוכלו להיות נינוחים כשתגיעו לבצע את הקנייה שלכם.




איפה אפשר להציב את הבריכה?

בריכות ביתיות אמורות להיות מוצבות על משטח קשיח ומפולס. למעוניינים בכך ניתן לרכוש בסיס פולימרי עליו אפשר להציב את הבריכה. אם הבריכה תהיה על משטח שאינו מפולס או עם אבנים בתחתית יכולה להיות סכנה של לחצים באזורים אחדים שלה או שהמים יהיו עמוקים יותר באזור אחד ורדודים יותר באחר.

מהי הדרך הנכונה לשמירה על ניקיון המים?

חשוב לזכור כי מים אשר עומדים במקום ללא תנועה יכולים לפתח בקטריות. כדי למנוע זאת ישנם אמצעי ניקיון ובהם פילטר לניקוי המים, כלור אשר מכניסים אל הבריכה במיכל כשהיא ריקה מאנשים ורשת ניקיון לשימוש עצמי שגם הילדים יכולים להשתמש בה בקלות. בנוסף לאלו מומלץ לכסות בסיום השימוש את הבריכה ולמנוע מחרקים, עלים ולכלוך להיכנס למים.

מאיזו חנות מומלץ לרכוש את הבריכה?

בריכות ביתיות מומלץ לרכוש רק בחנות המתמחה בתחום, חנות אשר מעמידה לרשות הלקוחות צוות מקצועי, מגוון של בריכות וציוד וחנות שנכונה לענות על השאלות השונות שלכם.

כמה עולות בריכות ביתיות?

התשובה לשאלה זו משתנה בין הדגמים השונים הקיימים בשוק. אי אפשר להשוות בין בריכה קטנה המיועדת לפעוטות לבין בריכה גדולה ועמוקה שגם מבוגרים יכולים להיכנס אליה בהנאה. לאחר בחינת גודל השטח הקיים מומלץ לפנות אל החנות ולקבל המלצה לבריכה המתאימה ביותר, למקום ולתקציב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה