יום שלישי, 20 בפברואר 2018

מענה טלפוני במיקור חוץ



כל אחד צריך מענה טלפוני מפעם לפעם
אם הגעתם הביתה באחד הימים וגיליתם כי האינטרנט חדל מפעולתו או שמא אתם זקוקים לשירות בנקאי כדוגמת ביצוע העברה או לקיחת הלוואה אך אין ברצונכם להגיע לסניף בכדי לעשות זאת, ניתן לפתור את מרבית הבעיות באמצעות מענה טלפוני. חברות גדולות המספקות שירות למאות אלפי ואף מיליוני לקוחות, מחויבות על פי חוק להחזיק מוקד שירות גדול מספיק על מנת לאפשר ללקוחות מענה מהיר ויעיל, בטווח רחב של שעות פעילות. עסקים קטנים ובינוניים אינם מחזיקים מוקד טלפוני ייעודי ברוב המקרים אלא עושים שימוש באנשי הצוות הקיימים על מנת לענות לשיחות טלפון ולסייע ללקוחות בפתרון בעיות או בביצוע הזמנות מרחוק.

יתרונות וחסרונות של מענה טלפוני
אמנם, בעיות מורכבות דורשות מאתנו, ברוב המקרים, להסביר לנציג השירות של מענה טלפוני באופן מפורט את מהותן בכדי שיוכל לסייע לנו בפתרונן. למרות זאת, המתנה לשיחה עם נציג אנושי עלולה להיות חוויה מורטת עצבים – ריבוי תקלות בזמנים מסוימים או עומס כללי במוקדי השירות עשוי להאריך מאוד את משך זמן ההמתנה ולהפוך את החוויה למייגעת ולא נעימה. במידה והבעיה אינה דחופה, ניתן תמיד לפנות אל ספקית השירות או המוצר דרך כתובת דואר אלקטרוני או דרך אתר האינטרנט. בצורה זו, ניתן לחסוך זמן רב ולפתור בעיות ביעילות. במידה ומדובר בבעיה דחופה, הפניה לבתי עסק קטנים ובינוניים אפשרית אך ורק במהלך שעות העבודה.

פתרונות בתחום המענה הטלפוני
חברות המעוניינות לספק ללקוחותיהן שירות מענה טלפוני אנושי גם מחוץ לשעות העבודה יכולות לשלם עבור מוקד חיצוני הזמין 24 שעות ביממה ובו נציג שירות אשר מקבל את השיחה, מתעד את הבעיה לשמה התקשר הלקוח ומעביר את הפרטים אל נציג בית העסק בכדי שיוכל לסייע ללקוח בפתרונה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה