יום ראשון, 2 במאי 2021

שולחן סלון

 

שולחן סלון – כל מה שצריך לדעת בטרם בוחרים שולחן סלון

שולחן סלון, הינו אחד מהרהיטים החשובים ביותר בביתנו. הסיבה נעוצה בעובדה שהוא ממוקם בלב ליבו של הבית שלנו – הסלון, הלא הוא המקום הכי שימושי והכי בולט בכל חלל הבית. בבואנו לבחור שולחן סלון עבור הבית שלנו, מומלץ שניקח מספר פרמטרים בחשבון.

בראש ובראשונה, יש לזכור תמיד כי על שולחן הסלון להתכתב באופן מושלם עם הקו העיצובי של הסלון ושל הבית כולו. מדובר ברהיט בולט ומרכזי אשר לא נוכל להרשות לעצמנו שלא ישתלב באופן האולטימטיבי עם שאר חלקי הבית.

על שולחן סלון, להתאים למשל לספת הישיבה, לשידת הטלוויזיה, לשטיח בסלון, למדפים ולכל רהיט כזה או אחר המצוי בסלון ביתנו. בנוסף, יש לשים לב כי הוא משתלב היטב עם התמונות שעל הקיר ועם כל פריט נוי מסוג אחר.



על שולחן הסלון להיות עשוי מחומרים אשר מתאימים לחומרים מהם עשויות שידת הטלוויזיה וספת הישיבה. אין חובה כי שולחן סלון יהיה עשוי מחומרים זהים לאלו מהם עשויות שידת הטלוויזיה וספת הישיבה אך על החומרים בהחלט להשתלב באופן הרמוני האחד עם השני.

נוסף על כך, שולחן סלון צריך להתאים לגודל החלל המשמש כסלון בביתנו. למשל, אם סלון ביתנו הוא חלל קטן יחסית, נרצה לרכוש שולחן סלון קטן כך שלא יתפוס את כל החלל וישאיר מקום לריהוט נוסף וכן אפשרות לנוע במרחב.

במידה וסלון ביתנו הוא רחב ידיים, נוכל להרשות לעצמנו, כתלות בטעם אישי, לרכוש שולחן סלון גדול ומאסיבי אשר יעמוד במרכז החלל ויבלוט.

בשוק הריהוט מוצעים למכירה סוגים שונים של שולחן סלון, העשויים חומרים שונים ומעוצבים בסגנונות מגוונים. ההיצע רחב, וכך גם טווח המחירים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה