יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

ריהוט משרדי



לקוחות מגיעים אל המשרד כדי לקבל שירות והרושם הראשוני העומד מולם הוא עיצוב המשרד הכולל את הריהוט המשרדי. בכל משרד ישנו ריהוט , השאלה היא האם הוא מתאים לאופי העבודה במשרד, האם הוא מציג את מטרת המשרד בצורה ראויה והאם הוא משרה על העובדים אווירה נעימה אשר משפרת את עבודתם.

ישנם סוגים רבים של רהיטי משרד, ריהוט משרדי בסגנון מודרני, סגנון פשוט, יוקרתי ועוד. מטרת הריהוט היא בראש ובראשונה ליצור סביבת עבודה נוחה לעובדים, כשסביבת העבודה מסודרת העבודה נעשית יותר בקלות ויש סדר בניירת.

עיצובים מיוחדים של ריהוט משרדי


כיצד יש להתאים ריהוט משרדי ?

התאמת ריהוט משרדי צריכה להיעשות על פי צרכי המשרד. אם למשל חדר המנהל הוא חדר גדול במיוחד ויש צורך בכך שיהיה מרשים, מומלץ לרכוש שולחן מנהלים מעץ מלא בצבע כהה וכיסא מנהלים נוח.

לעמדת המזכירה יש לרכוש שולחן מזכירה לו תאים נוחים להניח ניירת, תוספת למדפסת ולשאר הציוד המשרדי לו היא זקוקה. כמו כן, רצוי להתקין מדפים או לרכוש ארון מדפים כדי שניתן יהיה לסדר את הניירת בנוחות בתוך קלסרים.

ריהוט משרדי

לעמדות העובדים רצוי לרכוש שולחנות קטנים עם תאים נוחים ומדפים, לא מומלץ לרכוש שולחנות כפולים לשני עובדים, נבדק ונמצא כי כשלכל עובד ישנה הטריטוריה האישית שלו תפוקת עבודתו גדולה יותר. כאשר יש רצון לחסוך במקום ובכסף ניתן להשתמש במחיצות. מחיצות אלו נועדו לתת לכל אחד פינת עבודה פרטית בחלל מצומצם.
שולחן הפקידים בכניסה צריך להיות מרשים וכך גם פינת ההמתנה, זהו למעשה הרושם הראשוני של אנשים מהמשרד שלכם ורצוי שהוא יהיה טוב עד כמה שניתן.

טיפים לרכישת ריהוט משרדי

בעת רכישת ריהוט משרדי איכותי וטוב, רצוי לבחור סגנון אחד ברור על פיו ירוהט המשרד כולו, זאת אומרת שאם עמדת המזכירה, הדלפק הראשי ופינת ההמתנה ירוהטו בגוונים בהירים רצוי שכל שאר המשרד יהיה מרוהט כך. ריהוט שונה בכל חדר ייצור רושם של מקום לא מסודר או לא עקבי.

נוחות היא שם המפתח, אין לבחור ריהוט משרדי יפה ומרשים אם הוא לא נוח. אתם צריכים בראש ובראשונה לחשוב על נוחות העובדים כי היא זו שתיצור את העבודה הטובה ביותר.
חשוב להבין שישיבה מספר שעות על כיסא לא נוח פוגעת באופן משמעותי בתפוקת העבודה שלו, אם לעוד יהיה נוח לעבוד הוא יקום פחות, ישנה פחות תנוחות ויחווה פחות סבל גופני ועייפות שיפגעו בעבודתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה