יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

ריהוט מוסדי



בשנים האחרונות רבים משקיעים משאבים רבים בקניית ריהוט מוסדי.יותר ויותר אנשים מודעים לחשיבות ולהתאמה של הריהוט המוסדי לצרכי המוסד המיוחדים. ריהוט מוסדי הוא כרטיס הביקור של בית העסק.

מסעדה אשר רוצה לשדר סטאטוס ויוקרה תשקיע ותרכוש ריהוט קלאסי ויוקרתי. בית ספר יחפש ריהוט נוח ומתאים, ריהוט בטיחותי אשר ישמש את הלומדים בהתאמה מקסימאלית. מעצבים רבים נכנסו אל התחום של ריהוט מוסדי והם מעצבים ומייעצים לבעלי המוסדות איך לבחור ולהתאים את הריהוט הטוב ביותר. 

ריהוט מוסדי


ריהוט מוסדי - איך נבחר את הריהוט המתאים ביותר

  • לפני שקונים ריהוט מוסדי חשוב לעשות סקר שווקים. קניית הריהוט המוסדי הוא הוצאה כספית גדולה וכל חיסכון יהיה משמעותי. חנויות רבות מבצעות מפעם לפעם מבצעי הנחות וכדאי לנצל אותם.

  • כאשר קונים ריהוט מוסדי לא להתפשר ולוותר על האיכות. קניית הריהוט היא קנייה לשנים רבות, ולכן חשוב לקנות ריהוט איכותי שיחזיק מעמד שנים רבות .

  • כדאי לקנות ריהוט מוסדי במקום שבו מבצעים תיקונים. הריהוט המוסדי הוא ריהוט ציבורי ואינו דומה לריהוט ביתי שמור. כדאי לחשוב על העתיד ולקנות במקום שבו אפשר יהיה לתקן או לשפץ.

  • ריהוט מוסדי חייב להיות ריהוט נוח ופונקציונאלי, אומנם העיצוב  והמראה החיצוני חשובים, אך הנוחיות קודמת לכול.

  • כדאי להתייעץ עם מעצב. כאשר בוחרים ריהוט למשרד או למוסד חשוב לנצל כל פינה וכל נישה. מעצב טוב ידע איך לנצל את החלל לתועלת המוסד או הארגון.

  • ריהוט המיועד למוסד ציבורי חייב ולהתחשב בלקוחות. בין הלקוחות הרבים של כל מוסד יש גם נכים. הריהוט המוסדי חייב להתאים גם לנכים ולהתחשב במגבלות שלהם.

ריהוט מוסדי - לקוחות מספרים

 דוד הוא בעל מסעדה קטנה ואינטימית בתל אביב. "כאשר פתחתי את המסעדה השקעתי הרבה משאבים כספיים בעיצוב המסעדה. בעזרת מעצב המתמחה בתחום של ריהוט מוסדי קניתי ריהוט מפואר ויוקרתי. 

ריהוט מוסדי אחיד לכל בית עסק


לאחר זמן מה שמתי לב כי הלקוחות ממהרים לסיים את הארוחה ורובם לא חזרו לאכול בה שוב. בירור קצר העלה כי אומנם הריהוט היא מעוצב ויוקרתי, אך אינו נוח. אחרי שהחלפתי את הריהוט וקניתי ריהוט נוח ופונקציונאלי חזרו הסועדים לפקוד את המסעדה, ליהנות מהאוכל, מהאווירה ומהישיבה הנוחה".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה