יום שני, 7 בפברואר 2011

טרקטורונים חדשים


דגמי טרקטורונים חדשים

עולם הטרקטורונים מתחדש ומתעדכן כל הזמן, בהתאם לקהל היעד שלו – אנשים צעירים בנפשם וברוחם, שמחפשים אתגרים חדשים בתחום הספורט האתגרי, או בתחום רכבי עבודה חקלאיים, שמעוניינים בפיתוחים שונים בתחום זה. ישנן חברות מתחרות רבות בשוק הטרקטורונים, מה שגורם לבניית טרקטורונים חדשים המשתפרים שוב ושוב ומדהימים כל פעם מחדש את השוק.  

טרקטורונים חדשים 

בשנת 2011 צפויים לצאת מספר דגמי טרקטורונים חדשים ונוצצים לשוק האמריקאי, שחלקם יגיעו גם אלינו בשלב זה או אחר. הטרקטורונים החדשים של שנת 2011, דגמי הטרקטורונים החדשים מביאים איתם רעננות וחדשנות, לטובת קהל המעריצים הגברי, ואולי גם לכמה נשים...
טרקטורון לרביעייה – side by side

בין דגמי הטרקטורונים החדשים, נתחיל עם הדגם החדיש שמציעה לנו חברת "פולאריס" המובילה בשוק הטרקטורונים – טרקטורון הרייזר 4- או בשמו המוכר יותר, בתרגום חופשי -  "צד לצד". טרקטורון זה הוא דגם מקורי, ויחידי מסוגו , המאפשר נסיעה של ארבעה אנשים על הרכב בו זמנית.

הטרקטורון מותאם לרכיבה ונהיגה בשטחים קשים כמו דיונות ומדבריות. זהו דגם חזק, כייפי, ומהיר, המהווה הנאה מושלמת למשפחה כולה, והוא אידיאלי לטיולים בטבע הפתוח. הרייזר 4 מאיץ במהירות גבוהה מאוד, והוא בהחלט דגם שלא יאכזב את ההרפתקנים ביותר בתחום.

ספורטסמן 400

טרקטורון חדש נוסף, מיועד בעיקר לנסיעה בשטח הפתוח, ולציד. לטרקטורון זה יש ביצועים מצוינים, ומחירו יחסית בינוני. (5000 דולר). הוא רכב מעוצב ומגיע בשני צבעים: חאקי ירקרק ואדום כהה מטאלי, כיאה לרכב ספורט שמכבד את עצמו. מעבר ליכולות הטכניות והמכאניות שלו, הוא מגיע יחד עם מטען אחורי בו ניתן לאכסן ציוד, ולנעול אותו.

הספורטסמן קיבל ביקורות אוהדות מהנוסעים עליו, שהיו מרוצים מאוד מהכוח של הרכב הזה, ומהירותו, יחד עם שמירה על בטיחות ונוחות נהיגה מרבית. הספורסמן מסוגל לנסוע גם על אזורים הררים ועם זאת לשמור על בטיחות ואחיזה, במידה ונוהגים עליו באופן אופטימאלי.



היכן כדאי לרכוש את הטרקטורונים החדשים?

זה ידוע שבארץ לוקח זמן לקבל את הדגמים הכי חדישים בעולם, והם גם עולים בהתאם. אם בארץ היצרן או בארצות הברית הם עולים כמה אלפי דולרים, פה ניתן רק להכפיל את הסכום, ולקוות לטוב.

טרקטורונים חדשים מומלץ מאוד לרכוש מסוכנות טרקטורונים, בהם תוכלו לקבל מידע מקיף על הטרקטורונים, על דרך הנהיגה הנכונה בהם, על הטיפול בהם, אביזרים נדרשים, חלקי חילוף ועוד מידע יקר ערך. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה