יום שני, 31 בינואר 2011

צימרים יוקרתיים


רבים מחפשים צימרים יוקרתיים עבור ימים מיוחדים בלוח השנה כמו ימי נישואין, ימי הולדת עגולים, הצעת נישואין, חתונת הכסף או הזהב ועוד. בילוי בצימרים רומנטיים זאת אחת מהדרכים הפופולאריות לחגוג ימים אלו.

בכל רחבי הארץ, מדרום ועד הצפון מצויים צימרים יוקרתיים. לא כל צימר המכריז על עצמו כצימר יוקרתי הוא אכן כזה. במאמר זה נביא עצות וטיפים חשובים איך לבחור צימר יוקרתי ולא להתאכזב.

צימרים יוקרתיים


צימרים יוקרתיים - איך נבחר את הטובים ביותר ולא נתאכזב

בדרך כלל אנו מזמינים צימרים בטלפון דרך אתר האינטרנט. מבקרים רבים מספרים על האכזבה הגדולה שהייתה להם כאשר הגיעו אל הצימר החלומי והוא לא דמה כלל לתמונה שהוצגה באתר האינטרנט. לכן לפני שמזמינים צימרים חשוב לפעול לפי הכללים הבאים:

  • הדרך הטובה ביותר להזמין צימרים יוקרתיים היא לפי המלצות של חברים. חברים שהתארחו בצימר והיו מרוצים יוכלו להמליץ לנו על אודות הצימר באובייקטיביות .

  • רשמו לפניכם את כל האלמנטים אשר חשוב לכם שיהיו בחדר. האם חשוב לכם שיהיה מטבח מאובזר, מערכת קולנוע ביתית עם מבחר סרטים, מגבות גדולת ונקיות או חלוקי רחצה, ג'קוזי שמפו ועוד. בשיחת הטלפון הראשונה עם בעל הצימר בררו באשר לכל אלמנט ובדקו אם הוא נמצא.
צימרים יוקרתיים - נופים מדהימים


  • מיטה - בשיחת הטלפון הראשונה בררו פרטים על המיטה, את גודל המיטה, את סוג המזרונים ועוד. לא נעים לבלות חופשה רומנטית על מיטה לא נוחה או על סוג מזרון שאינכם אוהבים.

  • פרטיות - כאשר אתם מעוניינים לבלות חופשה רומנטית ושקטה, חשוב לברר מי הם אורחי הצימרים השכנים. האם הצימרים מושכרים למשפחות עם ילדים? האם יש מרחק מצימר לצימר? האם הקירות המפרידים בין הצימרים הם קירות מגבס ועוד.

  • צימרים יוקרתיים הם צימרים המציעים פינוקים רבים. בררו עם בעלי הצימר על אודות הפינוקים האפשריים. האם תוכלו לקבל טיפולי ספא, האם יוגשו לכם ארוחות מיוחדות ומפנקות ועוד.

  • אפשרויות לבילוי - אם אינכם מעוניינים לבלות את כל החופשה בתוך הצימר, כדאי לברר על אפשרויות הבילוי והאטרקציות השונות באזור. כדאי לבחור צימרים יוקרתיים הממוקמים קרוב למוקדי הבילוי כדי לא לבלות שעות יקרות במכונית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה