יום רביעי, 16 בפברואר 2011

כמעט מלאכים בישראל


כל מה שרציתם לדעת על כמעט מלאכים בישראל:

ממש עוד מעט כמעט מלאכים בישראל. מדובר על המופע השלישי של הכוכבים בישראל והוא צפוי להיות המלחה גדולה כמו שני המופעים האחרים שהתקיימו בשנת 2009 ובשנת 2010. למופעים אלו הגיעו לא פחות ממאה ועשרים אלף צופים מאושרים שהפכו את היוצרות בכל מה שקשור להופעות בישראל.

עד היום לא היינו מורגלים לכמויות גדולות כל כך של מעריצים אך כנראה כוכבי כמעט מלאכים מצליחים להוציא מילדי ישראל את הפן הנושן של הערצה חסרת תקדים. אנו יכולים לראות כי המעריצים מחכים לכוכבים כבר בשדה התעופה, בבתי המלון ובמפגשי המעריצים הרבים. כיום, ישראל נחשבת למדינה השנייה אחרי ארגנטינה בה הסדרה הצליחה כל כך.


אז מה עומד מאחורי המופע של כמעט מלאכים בישראל?

המופע של כמעט מלאכים בישראל הוא מופע שכולל בתוכו אלמנטים רבים מתוכנית הטלוויזיה כמעט מלאכים שמשודרת אצלנו ובעולם כבר משנת 2007. המופע עצמו יתקיים בפורים 2011 והוא צפוי להיות מופע גדול, ראוותני ומושקע ביותר.

קצת רקע למי שלא מכיר את הסדרה לעומק : מדובר על נערה שנמצאה בילדותה ביער, היא מגיעה לעבוד בבית יתומים בלי לדעת שאחת הילדות במקום היא אחותה הקטנה ובלי לדעת שמי שנטש אותה בילדותה היה מנהל המקום המרושע אשר מנצל את הילדים היתומים לעבודה ולרווח כספי אישי. היא מגיעה לבית היתומים כמלאכית ועם בעיית זיכרון קשה ולכן היא אינה יודעת מי היא. במהלך עונות התוכנית העלילה מסתבכת והיא מוצאת את עצמה חוזרת בזמן, מתאבת, שוכחת ומתאהבת שוב וחוזר חלילה.

מדובר בטלנובלה לילדים אך יש בה גם אלמנטים רבים של מדע בדיוני ולכן ילדים רבים כל כך מוצאים עצמם מתחברים לעלילה.

למה כדאי ללכת לראות את המופע כמעט מלאכים בישראל?

המופע של כמעט מלאכים בישראל צפוי להיות מופע מרהיב ומרגש, כמו בהופעות הקודמות, גם הפעם אנו יכולים לצפות שיגיעו עשרות אלפי צעירים וילדים. המופע יתקיים בהיכל נוקיה בתל אביב ויש לחשושים על כך שזוהי ההופעה האחרונה של הכוכבים, למרות שאם היא תהיה להצלחה אנו יכולים לצפות ולראות אותם שוב בשנה הבאה.

בהופעה תוכלו לראות את טיאגו, חסמין, מר, וורמה. המופע יכלול כמו תמיד ריקודים רבים, שירים והמון קפיצות על הבמה, כמו בפעמים אחרות אנו יכולים גם לצפות למופע מרטיט בו אלפי ילדים מתרגשים ואווירה מחשמלת מן ההתחלה ועד הסוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה