יום חמישי, 3 במרץ 2011

יועצת פנג שואי


יועצת פנג שואי

מהי יועצת פנג שואי? יועצת פנג שואי היא מומחית לארגון הסביבה וליצירת הרמוניה עם הטבע. הפנג שואי היא שיטה סינית עתיקה לארגון חפצים בצורה כזו שתיצור הרמוניה טובה עם הטבע. משמעות השם פנג שואי הוא רוח ומים. שני היסודות האלו מתקשרים ישירות עם הטבע. 
הסינים גילו שלסביבה יש השפעה ישירה על בני האדם. הם חקרו את הקשר בין הסביבה לבין בני האדם ואת ההרמוניה הנוצרת כאשר האדם שבע רצון מהסביבה שלו. לפי חוקיות זו יצרו שיטה אשר נקראת פנג שואי.


יועצת פנג שואי - הדרך הבטוחה להרמוניה מושלמת

·         אנו פונים אל יועצת פנג שואי כאשר אנו רוצים לאבחן את זרימת האנרגיה בבית או בעסק, במיוחד כאשר אנו חשים כי האנרגיה הזורמת במקום לא חיובית כל כך או אם אנו רוצים לעצב מחדש את הבית או את המשרד.

·         היסודות המובילים את שיטת הפנג שואי הם מים ורוח, כיוון שיסודות אלו מייצגים זרימה. מים שעומדים זמן רב במאגר נהפכים להיות עכורים. על מנת שיישארו צלולים הם חייבים להמשיך ולזרום הלאה, לפכפך במימי הנהר. אותו דבר באשר לרוח, מעצם היותה רוח היא חייבת להיות בזרימה.

·         יועצת פנג שואי יודעת לנתח את הסביבה שלנו בהתאם למרכיבים שבה ולזמן שבה ולדאוג שהסביבה הספציפית המשפיעה על תחומי החיים השונים תשפיע לטובה ותכניס אנרגיה חיובית, חדשה וזורמת.

יועצת פנג שואי - תהליך הייעוץ   
                                                 
·         יועצת פנג שואי מגיעה בדרך כלל לבית הלקוח בכל בזמן המתאים לו. בהתחלה נערכת פגישה בארבע עיניים של יועצת פנג שואי מול הלקוח. בפגישה זו מנסה היועצת להכיר טוב יותר את נפש בעל הבית ואת האנרגיות הטמונות בו או לחילופין, את האנרגיות החסומות בו הזקוקות לשחרור וזרימה.
·        

·         הפגישה השנייה נערכת כשבוע לאחר הפגישה הראשונה. בפגישה זו יועצת פנג שואי מגישה ללקוח את ממצאיה בהתאם לכל הנוסחאות והחישובים שהיא ערכה. במפגש זה יינתנו מספר הצעות לתיקון ובעל הבית יבחר באחת מהן על פי טעמו האישי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה