יום שבת, 2 ביולי 2011

טיול מאורגן להודו


מסע להודו הוא ללא ספק אחד הטיולים המרתקים שאדם יכול לחוות בחייו. הקסם של המדינה הזו מושך אליה מיליוני תיירים בשנה, ביניהם גם ישראלים רבים. המקדשים, הדתות, האנשים, הריחות, הצבעים, הצלילים והנופים – כל אלה הם אלמנטים ייחודיים במינם המרכיבים את הפסיפס התרבותי של הודו.

הודו, להבדיל מישראל, זוהי אחת מתת היבשות הגדולות בעולם ובכדי להכיר אותה היטב נדרשות כמה שנים טובות. הדרך הנפוצה להגשמת מטרה זו היא לצאת לטיול תרמילאים, כמו שעושים רבבות צעירים ישראלים אחרי הצבא. לעומת זאת קיימת דרך נוספת להכיר היטב את המדינה, באמצעות הזמנת טיול מאורגן להודו.

טיול מאורגן להודו – הביקוש עולה מיום ליום

אם עד לפני כמה שנים, טיולים להודו דיברו בעיקר לחבר'ה צעירים, הרי היום אנו מדברים על אחד הטיולים הפופולאריים בקרב משפחות עם ילדים ופנסיונרים. היום, כמעט כל חברת נסיעות מציעה חבילות של טיול מאורגן להודו, המתאים לכל סוג המטיילים. זהו טיול המשלב בתוכו את כל המרכיבים של הטיול האותנטי במזרח הרחוק ואת כל המרכיבים של חופשת חמישה כוכבים מפנקת. גם המחירים של טיולים אלה כבר לא כאלה יקרים, במיוחד כשמדובר במדינה בה הכל זול: לינה, אוכל, אטרקציות, נסיעות וכמובן שירות המתובל בהמון אהבה וחום. 

טיול מאורגן להודו


טיול מאורגן להודו – מרתיעה ומפליאה   
הודו, זוהי המדינה השנייה המאוכלסת בעולם בה מתגוררים למעלה ממיליארד איש. העוני, החולי, ההזנחה והלכלוך נמצאים בכל פינה ומקום. הם מרתיעים רבים מהמטיילים אם כי כשמתרחקים מהמטרופולינים הצפופים מתגלה תמונה קצת אחרת: נופים מרהיבים ביופיים (גם מדבריות וגם ערים מושלגות), נחלים ומפלים, חופים לבנים בתוליים, חיות בר נדירות ומרשימות (פילים, טיגרסים, תנינים, קופים ועוד) תרבות עתיקה ומרתקת רבויית טקסים ומקדשים ציוריים, מטבח עשיר וייחודי, מוזיקה וריקודים שלא משאירים אף אחד אדיש והמון המון אנשים טובים.

טיול מאורגן להודו – מה אסור לפספס
כשמבקרים בהודו, קשה להצביע על כמה מקומות ספציפיים שאסור לפספס. אז ממה בכל זאת כדאי להתחיל את ההכרות – מהטאג' מאהל כמובן. זהו ארמון בעל מראה עוצר נשימה - פלא העולם האמיתי שאין כדוגמתו בכל התבל, כך לפחות חשב הקיסר שה ג'אן שהקים אותו לזכר אשתו האהובה. 



התחנה השנייה כדאי שתהיה ג'ייפור ופושקאר – שתי הערים הקסומות, בהן לפי המיתולוגיה העתיקה גרו האלים. לאחר מכן, אפשר להדרים לוורנאסי, עיר קדושה השוכנת לחופיו של נהר הגנגס ומפורסמת בזכות מיליוני המאמינים המגיעים אליה לטקסי טבילה וקבורה. לסיום, אל תשכחו לבקר בשווקים בדלהי הבירה ואל תחמיצו הזדמנות לראות סרט הודי בקולנוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה