יום שלישי, 19 ביולי 2011

חתונות בטבע


חתונות בטבע

אם אתם זוג מאורסים טרי העומד בפני ארגון חתונה, שניכם מחוברים לשורשים, לאמא אדמה ואוהבים את הטבע,  את המרחבים והריחות הרעננים, שחתונה בטבע זה הדבר המתאים בשבילכם! חתונות בטבע אלו חתונות לא סטנדרטיות, חתונות יוצאות דופן ואם עושים אותן כמו שצריך הן גם האירוע המושלם ביותר שהאורחים לא שוכחים אף פעם.


חתונות בטבע – הרמוניה של קסם

חתונות בטבע על רקע התפאורה הטבעית, הנוף, העצים, הפריחה המדהימה של ארצנו, זה הקסם של האירוע. לחגוג את הרגעים המרגשים תחת כיפת השמים בשעת השקיעה זוהי חוויה בלתי נשכחת המתאימה לכל הזוגות אשר אוהבים את היצירה של הטבע, בעלי ראש פתוח וחובבי אתגרים.

אין צורך להרחיק עד הצפון או הדרום על מנת לערוך חתונות בטבע. ניתן למצוא פיסות טבע קסומות וירוקות גם באזור המרכז - באזור השרון ובסמוך לערים הגדולות. ניתן גם לחגוג את האירוע בגני אירועים מושקעים ומפוארים המספקים טעימה מן הטבע ואווירה אותנטית.

רצוי להתאים את סוג האירוע לתנאי הטבע שלעיתים כלל אינם פשוטים. חובה להתחשב באורחים שלכם הבאים מרחוק. שכן, הם אלו אשר יתנו יקבעו אם האירוע היה הצלחה או כישלון.

חתונות בטבע ניתן לערוך רק בחודשים מאוד מסוימים של השנה, בעיקר בחודשי הקיץ אפריל ומאי שהם החודשים הכי נעימים בשנה. אך אם החתונה תתקיים באזורים מדבריים גם אוקטובר הוא חודש שאפשר לקחת בחשבון.

חתונות בטבע – ההמלצות של המומחים

חתונות בטבע זו הפקה לא פשוטה. המצריכה המון משאבים ואנרגיה. יש צורך לדאוג להמון פרטים קטנים אשר כרוכים בבירוקרטיה ארוכה ומייגעת וגם לדברים הגדולים כגון, קייטרינג, תאורה, צלם , תזמורת ועוד. כמובן שצריך לזכור להתאים את הכול לאופי האירוע ולאופי המקום. בין אם זה תאורה, שצריך לדאוג לתאורת שטח או מערכת הגברה ללהקה שתהיה חזקה מספיק ותתאים גם היא לתנאי השטח.

 מומלץ לפנות לחברה מיוחדת המתמחה בארגון אירועים מסוג שכזה שתחסוך את הבלגאן ותארגן את האירוע שלכם מההתחלה ועד הסוף. חברה מקצועית תדאג שאלו יהיו הרגעים הקסומים בחייכם, רגעים שילוו אתכם לנצח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה