יום שלישי, 19 ביולי 2011

בר מצווה בטבע


בר מצווה בטבע

יום ההולדת השלושה עשר של הילד נקרא בר מצווה. ביום זה הילד עובר מילדות לבגרות, מילד הוא גדל ונהיה לאיש. לפי היהדות בגיל זה מקבל הנער עול מצוות ומתחיל להניח תפילין. יום זה הוא מיוחד במינו המתרחש  רק פעם אחת בחיים ועל כן ראוי לציון מיוחד. חגיגת בר מצווה בטבע היא חוויה מיוחדת במינה, אשר מתאימה בדיוק לאירוע שכזה,  אירוע בטבע מלא ביתרונות המתאימים במיוחד לילדים. 

 

בר מצווה בטבע – חגיגה של פעם בחיים

בר מצווה בטבע זו ההזמנות של ילדכם לחגוג עם החברים שלו, להשתולל, לבלות ביום הגדול שלו. ילדים אוהבים מרחבים, חופש ואטרקציות ואת כל זה תוכלו לספק להם במהלך אירוע בטבע. אפשר לשלב באירוע מגוון אטרקציות, ריקודים וספורט אתגרי. כל האפשרויות פתוחות, השמים הם הגבול.

רצוי מאוד לנצל את המרחב הפתוח שהטבע מעניק. לשחק משחקי שטח, להביא להקה צעירה ועדכנית שתרקיד את הילדים מתחת לשמים האינסופיים ותעשה שמח לצלילי המוזיקה שהם מכירים ואוהבים. בתכנון בר מצווה בטבע רצוי לחסוך היכן שאפשר ולהשקיע במקום שצריך. ילדיכם לא זקוקים למאכלי גורמה או עיצוב מלוטש. הדבר שישמח אותם באמת אלו האטרקציות שתזמינו למסיבה והמרחבים שהטבע יספק להם.

בתכנון בר מצווה בטבע רצוי לכוון את האורחים על ידי מפה ברורה ומדויקת שתוביל אותם היישר למקום האירוע. קל מאוד לאבד חוש כיוון בין כל אתרי הטבע ודבר זה יכול לגרום תסכול ועוגמת נפש לאורח. כמו כן, רצוי להמליץ על הלבוש הנלווה, שאולי יהיה בו צורך במקרה של מזג אוויר קריר.


בר מצווה בטבע - האטרקציות העומדות לרשותכם

קיים מגוון רב של פעילויות שטח המתאימות לחגיגת בר מצווה בטבע. על מנת לשמח את ילדכם ואת חבריו רצוי להזמין את סוג האטרקציות האהובות עליו, הקרובות לליבו.

בתחום הספורט האתגרי ניתן להזמין סנפלינג, קיר טיפוס,פעילויות מוטוריות שונות הכוללות: טיולי רכיבה משחקי ניווט, מתקני מים מתנפחים ועוד.

בתחום הפעילויות אשר יוצרות דינאמיקה בין המשתתפים ניתן להזמין סדנאות בישול, משחקי מולטימדיה רבי משתתפים, סדנאות מתופפים, משחקי שטח ועוד.

אירועים בטבע

אם הנכם חובבי טבע, אולי יעניין אתכם לקרוא גם על חתונות בטבע הפתוח...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה