יום שני, 18 ביולי 2011

מתנות מיוחדות ליומולדת


מתנות מיוחדות ליומולדת
מי מאיתנו לא נתקל מידי שנה חדשה באותה הבעיה הישנה – מתנה מקורית ליומולדת. לא סתם מתנה, אלא כזו שפותחת את הלב, שמרגשת ונשמרת (לפחות בלב) לאורך שנים ארוכות. למעשה, בשל העובדה כי תחום המתנות גדוש היום בסוגי מתנות שונות ומשונות, המתאימות לכל גיל ולכל בן אדם, אנו כבר לא מסתפקים במתנות בנאליות כמו שוקולד, פרחים או פרטי אופנה. היום אנו מבקשים לעצמינו ולחברנו את המתנות המקוריות והמיוחדות ביותר שיש. לכן, לכל המחפשים בימים אלה מתנות מיוחדות ליומולדת – קבלו כמה עצות ורעיונות מקוריים. 


מתנות מיוחדות ליומולדת – לנשים

חשוב לזכור, מתנות מיוחדות ליומולדת הן לאו דווקא המתנות היקרות ביותר. זו יכולה אפילו להיות עוגת שוקולד פשוטה אך מעשה ידיכם וכל אישה תקבל אותה באהבה רבה. אך משום שלא כולם בורכו בכישרון הקונדיטורי, אפשר בהחלט לשמח את ליבה של האישה עם מתנות קנויות ולא יקרות. מה דעתכם על סשן של פינוקי ספא וטיפולי יופי (היום אפשר למצוא המון מבצעים וקופונים של 50% הנחה)  או סוף שבוע קולנוע בבית הכולל סרט דיוידי ומאכלים אקזוטיים חושניים (טייק אוויי). ומה עם תליון עם תמונה אישית (הלהיט שזה עתה הגיע מאמריקה) עליו ניתן לחרוט תמונה ובצד השני הקדשה רומנטית?    

מתנות מיוחדות ליומולדת – לגברים

כשמדברים על מתנות מיוחדות לגבר, לרוב מתכוונים למתנות שקשורות לעולם המחשבים, האלקטרוניקה והספורט. אך בשביל למצוא את המתנה האידיאלית חשוב לבדוק היטב מהם התחביבים של הגבר. מצד אחד זה יכול להיות גאדג'ט זול ומגניב למשרד או לבית  וזה יכול להיות אביזר אופנה לחדר כושר או לרכיבה על אופניים. מצד שני זה גם יכול להיות מחשב או אביזר טכנולוגי משוכלל אחר (סוני פליי סטיישן) ויכול להיות גם מנוי למשחקי הקבוצה האהובה או למכון כושר. מתנה כמו ביקור אצל קוסמטיקאית, גם היא זוכה לאחרונה לביקושים ערים במיוחד ונחשבת למתנה מיוחדת למדי.

מתנות מיוחדות ליומולדת – לילדים

עולם המתנות לילדים הוא ללא ספק העולם המגוון ביותר שיש: צעצועים, משחקים, טיולים, סדנאות, חוגים, מוצרי אלקטרוניקה ומחשבים. מה גם, הילדים לרוב אוהבים כמעט הכל, כך שבשביל לקנות מתנה מיוחדת לילד לא צריך ללכת רחוק מדי. זה יכול להיות טיול ג'יפים בספארי או טיול טרקטורונים במדבר יהודה עם כל המשפחה, זו יכולה להיות סדנת בישול או קוסמות ואפילו סדנה בתחום עשיית הטלוויזיה והקולנוע. הילדים הקטנים יותר ישמחו מאד לקבל קופות חיסכון דיגיטאליות או ספר מאויר שנכתב במיוחד על ועבור הילד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה