יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

החזרת אהבה

החזרת אהבה

זוגות רבים בימינו נפרדים, וכתוצאה מכך חשים מועקה ויגון עמוק. הרי כשאנו אוהבים, החיים נראים לנו יפים וזוהרים, אך אם חלילה אנו מאבדים את אהבתנו אנו הופכים לאומללים. במצב כזה אנו לא מצליחים לתפקד כראוי בעבודה, משליכים את הכעסים על בני המשפחה, מזניחים את עצמינו מבחינה חיצונית ולעיתים אף מתמודדים עם מחשבות אובדניות. יש כאלה הנעזרים בכלים קונבנציונאליים - פונים לעזרה של פסיכולוגים או מטפלים זוגיים ויש כאלה שמוצאים את הפתרון אצל מטפלים לא אלטרנטיביים כמו מיסטיקאים, רבנים, מקובלים וכן הלאה. מסתבר כי גם ביכולתם לעזר לאנשים להחזיר את אהבתם, לעיתים אף בהצלחה רבה יותר. 


החזרת אהבה – האם זה אפשרי? 

פרידה מאדם אוהב ויקר היא לא סוף העולם וישנם מקרים בהם ניתן להחזיר את האהבה. תחום המיסטיקה מציע לנו המון פתרונות וכלים מעשיים נגישים בכדי שנוכל להחזיר את אהבתנו: קמעות, שיקויים, תפילות ועוד. החזרת אהבה אפשרית משום שהאדם האהוב שעזב, נתון לרוב להשפעות סביבתיות שליליות למיניהן, וגם כמובן כי החזרתם היא רצונו של בורא עולם. עם זאת, חשוב לזכור כי החזרת אהבה לבן אדם אחר היא בעצם פעולה הנעשית ללא ידיעתו של אחד הצדדים ומכאן הכרחי לשים לב לכל הצדדים: יתרונות וחסרונות של המעשה.

החזרת אהבה – מה אומרת היהדות?

החזרת אהבה ביהדות נחשבת לאחת הפעולות המיסטיות החזקות ביותר שיש. עם זאת, הרבנים או המקובלים המבצעים את טקסי החזרת האהבה, נזהרים מאוד בנוגע למעשה זה, מפני שהוא יכול להשפיע על אין ספור אנשים בעברו של האדם, בהווה ובעתיד. גם הקבלה עוסקת הרבה באהבת אדם, אהבת ה' ואהבת ישראל כאשר היא מציעה מגוון רעיונות קבליים להשבת האהבה. אך גם היא, לפני כל מעשה של החזרת אהבה, בין אם הוא מתבצע במסגרת של תפילה או כישוף, הרב יסביר למבקש, את כל היתרונות והחסרונות הכרוכים בכך.

החזרת אהבה – לפנות רק למקצוענים

כשמדברים על אהבה מתכוונים ליחסים אינטימיים שבינו לבינה. מטבע הדברים, אלה הם הצדדים העדינים והמורכבים ביותר בחייו של האדם הדורשים גישה מקצועית ואת האנשים האמינים ביותר. לכן, בטרם יוצאים למסע של החזרת אהבה, מומלץ להתייעץ עם מיסטיקאי מנוסה בתחום ולבחור את אופן הטיפול המתאים ביותר. את המיסטיקאים הללו ניתן למצוא ברשת האינטרנט או לקבל המלצות ממכרים. מה שחשוב, זה לא להתפתות להבטחות גרנדיוזיות אלא לבחור את המיסטיקאי שידע להקשיב לליבכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה