יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

קלפי טארוט למכירה


קלפי טארוט למכירה

פתיחה בקלפי טארוט הפכה בשנים האחרונות למאוד נפוצה ומבוקשת. היא מומלצת לכל אחד וכל אחד גם יכול לעשות את הפתיחה לעצמו. מפני שלא כבעבר, כשקלפי טארוט היו משהו, אותו יש רק למיסטיקנים בודדים בארץ, היום הם נמצאים בהישג ידו של כל מי שרוצה לדעת מה צופן לו העתיד, מה עליו לעשות בחיים ובאיזו דרך מומלץ לו לבחור.

בשביל זה גם אין צורך להבין יותר מדי בתורות מיסטיות כאלה ואחרות – כל מה עלינו לעשות זה לחפש קלפי טארוט למכירה, להיכנס לאחד מאתרי האינטרנט המציגים פירושים של כל אחד מהקלפים ונותנים הוראות כיצד לבצע את הפתיחה. קיימת גם אפשרות לקבל יעוץ או פתיחה בקלפי טארוט מקצועיים באמצעות מיטב המומחים המציעים את שירותיהם דרך האינטרנט.


קלפי טארוט למכירה – היכן לקנות

קלפי טארוט למכירה הפכו היום לדבר שבשגרה. כדי לקנות אותם היום כבר לא צריך לנסוע למזרח הרחוק – הוא כבר בעצמו הגיע לכאן. בשנים האחרונות נפתחו ברחבי הארץ עשרות ואפילו מאות חנויות מיסטיקה המציעות קלפי טארוט למכירה.

ישנן רשתות גדולות, ישנן חנויות קטנות פרטיות וישנן חנויות מכוונות באינטרנט. הדרך המומלצת ביותר לקנות אותם היא במסגרת של קורס לפתיחה בקלפי טארוט. ככה גם תתחברו טוב יותר לקלפים שלכם וגם תקבלו הדרכה מפורטת ויסודית בנוגע לשימושם.

קלפי טארוט למכירה – מה לקנות

לכל מי שמחפש קלפי טארוט למכירה, כדאי שידע כי קיימים למעלה מ- 3,000 סוגים של חפיסות שונות. למעשה, בכל מדינה בעולם מעצבים את הקלפים בסגנון שונה וישנם זרמים רבים מהם הם מושפעים. עם זאת, כל חפיסה כוללת 78 קלפים המייצגים 78 הוויות שונות של האדם בעוד שחלקם מסמל רוחניות וחלקם ארציות.

החפיסה הפופולאריות ביותר בעולם ובישראל היא חפיסת ריידר-ווייט. היא משמשת הן את המקצוענים והן את החובבים העושים פתיחות רק לעצמם. גם סוגים כמו אושו זן, קלפים אנגליים, קלפי ספיראלה נחשבים למאד נפוצים. בסופו של דבר, כל החפיסות משרתות מטרה אחת – לנבא את העתיד, להבין את אופי האדם ולסייע לו בבחירת מסלול זה או אחר בחיים.

קלפי טארוט למכירה – כמה טיפים

בכדי לבחור את חפיסת הקלפים שמתאימה ביותר עבורנו, רצוי לפעול באופן אינטואטיבי. מפני שמדובר באנרגיות ובתדרים רוחניים שאמורים להתאים לתדרים האישיים שלנו ולכן חשוב מאד להרגיש את החיבור בינינו לבין הקלפים. בנוסף לכך, המומחים ממליצים שלא להעביר את החפיסה האישית שלנו לאנשים אחרים ולשמור אותה במקום בטוח ומוסתר מעיניים זרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה