יום שישי, 12 באוגוסט 2011

כוכב נולד לילדים הרשמה


כוכב נולד לילדים הרשמה

הקשיבו הקשיבו! כוכב נולד לילדים ההרשמה בעיצומה! אם אתם מכירים ילד או ילדה צעירים עם יכולת שירה יוצאת דופן, זה הזמן להקרוא להם להגיע אל כוכב נולד לילדים הרשמה. תוכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 2 נקראת "בית ספר למוזיקה" והמטרה שלה היא למצוא את כוכב הזמר הבא של ישראל – את הילד או הילדה ששרים הכי יפה במדינה.

וידאו מדהים שכדאי מאד לראות (עד הסוף):



כוכב נולד לילדים הרשמה אינטרנטית

בשל ריבוי המועמדים, כוכב נולד לילדים הרשמה תתבצע דרך המחשב. כל אחד שרוצה להירשם צריך למלא טופס קצר מאד באינטרנט עם מספר פרטים אישיים ולשלוח אותו. הפקת התוכנית כבר תדע לחזור אליכם תוך זמן קצר יחסית. כאמור, האודישנים בעיצומם ולכן לא כדאי לבזבז זמן. אם אתם מכירים ילד או ילדה מוכשרים מספיק, תעזרו להם להירשם בהקדם האפשרי.

כוכב נולד לילדים – ריאליטי ראשון לילדים

'בית ספר למוזיקה' הולכת להיות תוכנית פורצת דרך מבחינת שילוב של ילדים בתעשיית הטלויזיה והריאליטי. זה לא דבר חדש שילדים מופיעים על מסך הטלוויזיה, אך דומה שבפורמט הריאליטי מדובר בחידוש משמעותי. תוכניות ריאליטי הן תוכניות חושפניות מאד ומלחיצות מאד עבור המתמודדים. לכן אם אתם רושמים את הילדים שלכם לתחרות, רצוי לבדוק לפניכן עד כמה הם חסינים מבחינה נפשית ועד כמה הם מוכשרים.

הפקת התוכנית

הרשמה לכוכב נולד לילדים היא רק השלב הראשון. בשלב שני, הפקת התוכנית עורכת אלפי אודישנים בכדי לנסות ולהבין מי מבין הילדים הרבים הכי מוכשרים. בשל גילם הצעיר של הילדים, ההפקה תהיה חייבת להתנהג עם הנבחנים השונים ברכות רבה. לא יהיו השפלות כמו בתוכנית כוכב נולד, כי זה יכול לפגוע מאד בנפשם של הילדים. השופטים ישתדלו לתת ביקורות כמה שיותר אמיתיות ובונות.

מיהם השופטים של כוכב נולד לילדים?

כמו שאולי קראתם בעיתונים, במהלך הרשמה לכוכב נולד לילדים, אתם עשויים לפגוש את קרן פלס. קרן היא אחת מהשופטות של התוכנית החדשה, ותפקידה לעזור להפקה להבחין מי הם אותם ילדים שיכולים לרגש אומה שלמה. שמות השופטים הנוספים יתפרסמו בזמן הקרוב באמצעי התקשורת השונים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה