יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

בואו לאכול איתי הרשמה


בואו לאכול איתי הרשמה

אנחנו הישראלים אוהבים תוכניות בנושא אוכל, לא סתם יש תוכניות רבות של שפים המלמדים לבשל ולאפות, לא סתם בהרבה תוכניות אירוח יש גם מטבח וטבח ובסוף כל תוכנית כל האורחים אוכלים. עם כניסתם של תוכניות הריאליטי לחיינו נכנסו גם תוכניות ריאליטי הכוללות תחרויות של הכנת אוכל כמו מאסטר שף. עכשיו, מגיעה תוכנית ריאליטי חדשה, המגיעה אלינו מבריטניה הכוללת תחרות גם על הכנת ארוחות וגם על אירוח – בואו לאכול איתי.

בתוכנית יהיו חמישה מתמודדים בכל שבוע כשבכל יום המתמודדים יתארחו אצל מתמודד אחר. האורחים יתנו ציונים לפי קריטריונים שנקבעו מראש עבור האירוח והארוחה, המתמודד שיקבל את הציונים הכי גבוהים יזכה באותו שבוע.

אם גם לכם יש את היכולות המופלאות במטבח ויכולות אירוח נהדרות הזדרזו מכיוון שלתוכנית בואו לאכול איתי הרשמה כבר החלה.


בואו לאכול איתי הרשמה לתוכנית

בכל פעם כשמגיעים אליכם אורחים הם מחמיאים לכם על הדרך שערכתם את השולחן, מחמיאים לכם על סידור הבית ועל כך שנעים לשהות בו וכמובן מחמיאים לכם על הארוחה, כדאי שתחשבו על בואו לאכול איתי הרשמה לתוכנית. בואו לאכול איתי הרשמה לתוכנית החלה לא מזמן וזה הזמן שלכם להציג את יכולות הבישול והאירוח שלכם בפני צופי הטלוויזיה.

בואו לאכול איתי הרשמה – מה צריך לעשות?

בואו לאכול איתי היא תוכנית ריאליטי חדשה של הערוץ הראשון, נכון זוהי תוכנית הריאליטי הראשונה שלהם והם לא בחרו בעוד פורמט שדומה לריאליטי האחרים אלא בפורמט מיוחד שמגיע מבריטניה ומצליח שם מאוד.

נרשמים לתוכנית דרך האינטרנט - תתבקשו לכתוב את פרטיכם האישיים, כמו שם, טלפון, כתובת ועוד. לאחר שתשלחו את הפרטים יזמינו אתכם מההפקה של התוכנית לאודישנים.

בואו לאכול איתי הרשמה – לפני האודישנים

אחרי שנכנסתם לאתר בואו לאכול איתי הרשמה וכתבתם את פרטיכם ובזמן שאתם ממתינים לתשובת ההפקה יש לכם זמן להתכונן. למדו מתכונים חדשים ומיוחדים שירשימו את אנשי ההפקה של בואו לאכול איתי, ולאחר מכן ירשימו את אורחי התוכנית שיבואו להתארח אצלכם בבית כחלק מהתוכנית. 

לאחר מכן חפשו גם דרכי אירוח מיוחדות, בין אם בדרכים אלו מסדרים את הבית בצורה מסוימת, משיבים את האורחים בשולחן מסוים, מגישים מנות מקושטות, מקשטים את הכניסה לבית ועוד כל מיני מנהגי אירוח. בחרו את מנהגי האירוח שאתם מתחברים אליהם, הציגו אותם ביום האודישנים ולאחר מכן לאורחים שיגיעו אליכם.

תגובה 1:

  1. אוי הערוץ הראשון, ואני מכתיב דווקא הפעם (למרות שיש לי מספיק בבטן) מ http://www.tagliot.co.il/index.php?option=com_fireboard&Itemid=26, הם ערוץ מנוון וממשלתי שבמקום לנסות ולייחד עצמם באיכות הם מנסים להידמות ליריבים שלהם. אבסורד ממש. אני כבר מתאר לעצמי שזה הולך להיות בדיחה. לערוץ 1 אין זכות קיום במתכונת הנוכחית

    השבמחק