יום שבת, 10 במרץ 2012

המירוץ למיליון 3


לבטים לגבי השתתפות במירוץ למיליון 3

במסגרת התכנית המירוץ למיליון 3 כמו בכל התכניות הקודמות יתמודדו זוגות של אנשים המכירים בחייהם האישיים באופנים שונים – בני זוג, בני משפחה, שותפים וכיוצא באלו. כמי שצפה בתכנית בעקביות, התלבטתי פעמים רבות בעניין מידת ההשפעה של התכנית וההשתתפות בה על הקשר שבין שני האנשים. 
 
אין ספק, כי השתתפות בתכנית כזאת מעמידה את הקשר במתחים רבים ובוחנת במידה רבה את חוסנו של הקשר, אולם בעבור מי שצלחו את התלאות שהתכנית מציבה בקשר, הרי שישנם גם יתרונות רבים להשתתפות ביחד בתכנית. השאלה איננה אם אתם יכולים להשתתף בתוכנית המירוץ למיליון 3, אלא עד כמה אתם סומכים על חוסנו של הקשר בין שותפך למירוץ?

צריך לזכור כי זאת רק תחרות

בעוד מספר חודשים ככל הנראה צפויה לעלות לאוויר העונה החדשה של המירוץ למיליון 3 בה יתחרו כמו בעונות הקודמות זוגות רבים. כמי שחושב על עצמו כאדם בעל יכולות תפקוד גבוהות תחת לחץ, תמיד נמשכתי להשתתף בתכנית, אלא שההשתתפות בתכנית היא לא אישית ומשתתפים בה בזוגות. 

המירוץ למיליון 3


אם אשתתף במירוץ למיליון 3 סביר להניח כי אעשה זאת עם חברתי, ואולם אני חושש מאוד מהלחץ והעומס שההשתתפות בתכנית תעמיס על מערכת היחסים שלי עם חברתי. אמנם ידענו קשיים גדולים מאלה, אבל הסיטואציה הקיצונית אליה זורקות תכניות כמו המירוץ למיליון 3 את המשתתפים בהן, יכולה להעמיס עומס גדול במיוחד ומהווה אתגר גדול למערכת היחסים כולה. 

בפרק הגמר של העונה הקודמת, השתתפו גם שני אחים שהתחרו כזוג – ושלא זכו בתכנית בסופו של דבר. במהלך אחת המשימות שהכריעו את הגמר, בשלב בו הבינו האחים כי הם לא יוכלו לזכות היה רגע אחד אנושי ומיוחד בין האחים אשר המצלמות היטיבו לתפוס – רגע בו ניכר כי האחים חולקים רגש אחד ביחד, וניכר היה כי התכנית קירבה את האחים זה לאל זה. אז כן, ישנם סיכונים מסוימים, אבל זה נכון לגבי כל דבר אחר שעושים ומול אלה ישנם הרבה סיכויים – כולל סיכויים לחזק את הקשר באמצעות החוויה. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה