יום שני, 5 במרץ 2012

יועצי פנג שואי


יועצי פנג שואי – הזרימה  החלקה של השקט

יועצי פנג שואי אמונים על הנחלת התפיסה שמקורה בתרבות הסינית העתיקה, לפיה יש לכונן בכל בית סדר אשר יאפשר זרימה הרמונית עם הסביבה. היועצים  מגיעים לבית, רואים את האופן שבו מסודרים (לא אחת  הסדר אינו אלא אי סדר) וממליצים לשנות את מיקומם של רהיטים וחפצים שונים על-פי עקרונות השיטה.

יועצי פנג שואי משיאים את עצותיהם על פי תבניות תפיסה וחשיבה השאובות מהטבע, כאשר בבסיסן מונח הקשר בין השלם לסך כל מרכיביו וביחסי הגומלין שבין האדם לסביבה שבה הוא חי. היועצים אמורים לאבחן חסמים, חסימות ומחסומים (פיזיים) המעכבים את זרימת האנרגיה בבית ובתוך כך סותמים גם את אפיקי זרימתה בנפש. שחרור החסימות השונים, בין השאר הודות להסרת מחסומים וסילוקם, משפיע לטובה על בני האדם המתגוררים במתחם שלגביו חל הייעוץ בכל הממדים והרבדים: השכליים, הרוחניים, הנפשיים והרגשיים.

ייעוץ לפני מעשה ולאחריו

מי שהתוודעו אל השיטה ונחשפו אליה ומתעתדים לבנות בית חדש עשויים להסתייע בייעוץ פנג שואי לפני בניית הבית, כדי שניתן יהיה לשלב את עקרונותיו עוד בתהליך התכנון ובכך לחסוך את  הצורך בהזמנת יועצי פנג שואי לביתכם. יתרונות קבלת הייעוץ לפני בניית הבית מאפשרת להידרש למכלול המרכיבים הסביבתיים שיש להם השפעה, ואשר לא ניתן לשנותם כאשר הבית בנוי זה מכבר.

יועצי פנג שואי

לבד מייעוץ על אודות כיווני האוויר בבית, המיקום המועדף, המיטבי והמומלץ של הרהיטים והחפצים השונים בו יש חשיבות גם למיקום הדרכים המובילות אל הבית, מצבה הגיאופטי של האדמה שעליה אמור הבית להיבנות ושניתנת לאבחון על-פי השיטה.

יועץ או יועצת פנג שואי בודקים את זרימת האנרגיה (צ'י, על-פי השיטה הסינית) לכיוון הבית, את הדרכים הסובבות אותו ואת פתחיו השונים. על מנת למצוא את המיקום המיטבי, על-פי השיטה סינית, היועצים משתמשים במצפן מיוחד, הכולל טבעות עם נוסחאות שונות, המשמש אותם בעבודתם, ואשר ניתן לדייק בו עד רמה של מעלה.

לאחר הבדיקות מתקיימת שיחה עם בני הבית, שעל פיה היועץ או היועצת משרטטים מפות אנרגטיות של הבית, שעל-פיהן מתקבלת תבניות של קשרים בין הבית ובין דייריו. השלב הבא הוא הגשת רשימה של המלצות לדיירים המסתייעים בשירות הייעוץ.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה