יום שני, 5 במרץ 2012

מקדם אתרים

הכשרה בתחום קידום אתרים

קידום אתרים הוא תחום עיסוק שנמצא בתאוצה. כמעט כל מקדמי האתרים כיום הם צעירים אשר למדו את רזי המקצוע בעצמם. הקידום הוא תחום חדש, ניתן אמנם לרכוש ידע בסיסי בתחום באמצעות קורסים מקצועיים אך הכישורים מתפתחים בעיקר בעקבות ניסיון ופעילות בתחום.

בכדי להיות מקדם אתרים מקצועי אין צורך בתואר במדעי המחשב, יש צורך במיומנות, סבלנות וכישורי למידה מהירים. תחום הקידום הוא תחום דינמי, עדכונים ושיטות עבודה חדשות מופיעים בכל שבוע. מקדם אתרים מקצועי נמצא כל הזמן בתוך תהליך של למידה ופיתוח עצמי. רעיונות חדשים וכלים חדשים לקידום ניתן למצוא בבלוגים, פורומים ואתרים שעוסקים בתחום. כמעט כל איש מקצוע בתחום עוקב אחר מספר בלוגים מקצועיים בתחום בכל רחבי העולם.

כיצד לבחור מקדם אתרים מקצועי?

בחירת חברת קידום אתרים יש לבצע בהתאם לצורכי בעל האתר ובהתאם ליכולות המקצועיות של החברה. כל מקדם אתרים מציג באתר שלו רשימת הלקוחות, בכדי לבחון את כישורי הקידום שלו כדאי לבחון היכן ממוקמים אתרים שהוא קידם בעבר. 

מקדם אתרים

מקדם אשר הצליח לקדם אתר למיקום גבוה תחת מילת חיפוש מבוקשת הוא מקדם מקצועי וכדאי להשתמש בשירותיו. פרט לתוצאות חשוב לבחון גם כישורים אישיים, יחסי אנוש, זמינות ושימוש בכלים מקצועיים. ישנם מקדמים שנוהגים להשתמש בכלים אוטומטיים למטרת הקידום, השימוש בכלים הללו אינו מתאים לכל אתר ולעתים עשוי אף לגרום נזק תדמיתי לבעל האתר.

מקדם אתרים - בארץ או בחו"ל?

רשת הקשרים אשר עומדת לרשותו של מקדם האתרים היא כלי העבודה העיקרי שלו. בעבור קידום אתרים בחול כדאי לבחור איש מקצוע שמכיר ופועל בזירה הבינלאומית. לא כל מקדם אתרים בישראל יוכל לבצע גם עבודות קידום אתרים בחול ולהפך. אתרים ישראלים בשפה העברית כדאי לקדם באמצעות אנשי מקצוע ישראלים. חברות קידום בינלאומיות לא תוכלנה לספק שירותי הפצת קישורים, כתיבת תוכן וכו' בשפה העברית.

על אף הצעות מחיר זולת לקידום אתרים בחול מומלץ לקדם אתרים ישראלים בישראל. בכל תהליך של שכירת שירותים מקצועיים חשוב לבחון את רמת המקצועיות של החברה ולבחון עבודות קודמות שבוצעו על ידי החברה.

חבילת שירותי קידום אתר

בעבור כל אתר יש לבנות תכנית קידום מתאימה. מקדם אתרים בוחן  את האתר ואת האתרים המתחרים בזירה ובהתאם לניתוח הנתונים בונה את התכנית ומציג לבעל האתר את המלצותיו. בתוך שירותי הקידום ניתן לכלול גם את עיצוב האתר מחדש, הוספת תוכן לאתר, שיפוץ הקוד של האתר, החלפת קישורים ועוד. לכל מקדם יש כישורים שונים ויכולות שונות, את תוצאות עבודת הקידום ניתן יהיה לראות לאחר מספר חודשים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה