יום שני, 5 במרץ 2012

עו"ד אדיר לפיד


עו"ד אדיר לפיד - שירותים משפטיים בתחום הנדל"ן

שירותים בסיסיים – משרד עו"
ד אדיר לפיד

תחום העיסוק העיקרי של עו"ד אדיר לפיד הוא ייעוץ וליווי לאורך עסקאות של רכישה והשכרה של נכסי נדל"ן פרטיים. עורכי דין מנוסים ובכירים בתחום הנדל"ן עוסקים גם ברכישות של נדל"ן בחו"ל, ניהול עסקאות של קבוצות רכישה, ניהול תהליכי הפשרת קרקעות וניהול עסקאות נדל"ן משולבות ומורכבות. תחום הנדל"ן דורש ליווי של עורך דין מתאים בשל סכומי הכסף הגבוהים הכרוכים בתהליך וריבוי התקנות והסעיפים בהסכמים.

כאשר רוכשים נדל"ן בישראל או בכל רחבי העולם יש לבצע רישום מתאים של הנכס בהתאם לתקנות המקומיות. אי הגשה או עיכוב בהגשת מסמכי הרישום הנכונים בזמן הנכון עלול לגרור קנסות ובעיות משפטיות.

עו"ד אדיר לפיד – שירות אישי

במהלך כל עסקת מומלץ לכל אחד מהצדדים לשכור שירותי עו"ד משל עצמו, כלומר איש מקצוע כמו עו"ד אדיר לפיד. שכירת עו"ד משותף לשני הצדדים עלול לגרום לניגוד אינטרסים וייצוג לא הולם לשני הצדדים. עו"ד בתחום הנדל"ן מחויב לפעול למען קידום האינטרסים האישיים של הלקוח שלו. עורך הדין מבקש לקבל בעבור הלקוח מחירים נמוכים ותנאי רכישה טובים יותר.



לעתים מלווה עורך הדין את הלקוח לאורך שנים רבות, תהליכי הפשרת קרקעות וחתימת חוזים אל מול קבלנים וקבוצות רכישה עשויים להתפרס על פני תקופה ארוכה. בכדי להבטיח קבלת ייעוץ משפטי מקצועי יש לבחון היטב את הכשרתו המקצועית של עורך הדין. איש מקצוע מנוסה ומקושר בתחום הנדל"ן יסייע ללקוחותיו להפיק רווחים גדולים יותר במהלך העסקה ולהימנע מתשלומי קנסות ואגרות ללא צורך.


עו"ד אדיר לפיד – רכישת דירה/נכס

תהליך רכישת דירה הוא תהליך מסובך ומבלבל בעבור האזרח הפשוט. ייצוג משפטי רשלני או היעדר כל ייעוץ משפטי בתהליך עלולים לגבות מחיר גבוה מהרוכש. בכל מקרה של רכישת דירה מקבלן או דירה מיד שנייה מומלץ לשכור שירותי עו"ד אדיר לפיד, עו"ד המתמחה בדיני מקרקעין ונדל"ן.

עו"ד אדיר לפיד הינו בקיא בתחום ולכן יוכל לזהות במהרה סעיפים בעייתיים בחוזה ובעיות ברישום הנכס בטאבו. פעמים רבות מנסים נוכלים למכור קרקעות ונכסי נדל"ן אשר אינם בבעלותם הישירה. עורך דין מקצועי מבצע בעבור הלקוח בדיקה יסודית של רישום הנכס ומעמדו החוקי של הנכס. במקרים בהם הנכס משועבד או מעוקל יש להימנע מרכישה או השכרה של הנכס.

רשלנות עורכי דין

חשוב לציין כי פועלים בתחום הנדל"ן גם עורכי דין אשר לא עברו התמחות מתאימה בתחום. עורכי הדין הללו מבצעים טעויות של חוסר הבנה וחוסר מקצועיות, בעבור הלקוח הטעויות הללו עלולות לגרור תסבוכות משפטיות של ממש. כנגד אותם עורכי הדין מוגשות לעתים קרובות תביעות של רשלנות מקצועית. בכדי למנוע מצבים של עוגמת נפש כדאי לבחור עורך דין מוסמך בהתאם להמלצות ונתונים אודות יכולותיו המקצועיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה