יום שני, 15 באוקטובר 2012

שעת חירום


כך תצליחו להתמודד עם שעת חירום
האם הביטוי שעת חירום נשמע לכם קשה ? זה ממש לא מפתיע. מדובר על מצבי חירום שיכולים להנחית מכה לא פשוטה על העסקים והארגונים אשר אתם עומדים בראשם או לוקחים בהם חלק. החל ממצבים כמו פיגוע טרור בסביבת מקום העבודה שלכם, ועד לאסונות טבע אשר יכולים לפגוע בכל המדינה ( כמו רעידת אדמה קשה במיוחד ). על כן, חשוב מאד שתפנו בהקדם האפשרי לחברה אשר תוכל להכין אתכם למצבי חירום כאלה, ותאפשר לכם לתפקד בצורה הטובה ביותר ברגעים הקריטיים הללו .

תפקוד בזמן מצב החירום
חברת ייעוץ עבור שעת חירום תוכל לסייע לארגון שלכם להתמודד עם מספר רב מאד של מצבים. בין השאר, החברה תבצע גם השתלמויות שונות לדרגים בעבודה - הן לדרגי העובדים אשר יצטרכו ליטול על עצמם תפקידים נוספים במצב חירום, וכמובן השתלמויות לדרג המנהלים אשר בשעת חירום יצטרכו לקחת על עצמם את הפיקוד וניהול המצב כיאה למעמדם .

סיוע במצבי המשבר
מן הסתם, שעת חירום יכולה להיות שעת משבר קשה מאד לעסקים וארגונים שונים אשר ייפגעו קשות. לכן, פניה מוקדמת אל חברת ייעוץ והכוונה, יאפשרו לכם לקבל את הסיוע המיידי שאתם זקוקים לו. בין השאר תוכלו לדבר עם יועצים אשר יסייעו לכם ויסבירו לכם באיזה צעדים אתם יכולים לנקוט ע"מ להוציא את הארגון ממצבו הקשה. הכנה עבור שעת חירום כוללת גם מערך של סיוע נפשי למנהלים ולעובדים, שיכולים להיות חשופים למראות שאינם פשוטים .

חיבור לרמה הארצית
חשוב להבין שפעמים רבות ההכרזה על שעת חירום היא לא רק בסביבת הארגון שלכם. יש גם מצבי חירום לאומיים שמהם כל המדינה מושפעת. פניה לחברה פרטית אשר תכין אתכם לקראת שעת חירום גם תסייע לכם להבין מהו בכלל מצב חירום, כיצד רשויות המדינה פועלות במהלכו, ועם מי יש לעמוד בקשר בשביל להמשיך ולקיים את הארגון שלכם . אל תזניחו את הנושא הזה – מצבי חירום יכולים לקרות בכל רגע ויש להיערך לקראתם בצורה הטובה ביותר .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה