יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

הורוסקופ מדויק


הורוסקופ - אש, מים, אדמה, אוויר
הורוסקופ - ילידי מזלות האש
12 המזלות נחלקים ל 4 יסודות: אש, אדמה, מים ואוויר. יסודות אלו משפיעים על בניית הורוסקופ ובעלי השפעה רבה על כל ארבעת הקבוצות. כל יסוד מכיל 3 מזלות בעלי מאפיינים דומים. קבוצת מזלות האש כוללת את בני המזלות: קשת, טלה ואריה. מזלות האש מייצגים את כח ההנעה בחיים, התשוקה והחיוניות. ילידי מזלות אלו נחשבים לחזקים ולדומיננטיים. הם נוטים להתבלט, אוהבים להנהיג, להוביל, לפרוץ קדימה ולהעיז. הם מתאפיינים בפעלתנות, אנרגטיות וידועים כאנשים בעלי אגו מפותח, שלעיתים יכול לגרום לבעיות או לחיכוכים. לכל מזל בקבוצת המזלות ישנו כוכב שמייצג אותו, ובא לידי ביטוי ביצירת הורוסקופ, כאשר נוצרות זוויות והיבטים מסוימים בין אותו כוכב לבין השמש, הירח וכוכבי לכת נוספים ביום הלידה ובשעת הלידה.

ילידי מזלות האוויר
המזלות המשתייכים ליסוד זה הם: דלי, מאזניים ותאומים. הכח המייצג אותם הוא חשיבה, שיקול דעת ותקשורתיות. בני המזלות נחנו ביכולות חשיבה, קבלת החלטות, האהבה שלהם ללמוד ולגלות דברים חדשים, לחקור, להעמיק בדברים ולשוחח על הדברים.

הורוסקופ- ילידי מזלות המים
מזלות המים הם: סרטן, עקרב ודגים. למרות המחשבה האינטואיטיבית שעקרב אינו קשור כלל למים, תופתעו לגלות שבני מזל עקרב חולקים תכונות אופי דומות עם חבריו לקבוצה. הכח המייצג את בני המזל הוא עולם הרגש, הם משתנים וזורמים כמו המים ופעולותיהם מונעות בעיקרן מתוך הרגש. הם רגשנים ורגישים כלפי עצמם וכלפי סביבתם. חשוב להם שהאנשים השוהים במחיצתם ירגישו טוב ובטוח, הם אמפאתיים, אכפתיים וידועים כאנשים עמוקים ויצירתיים.

ילידי מזלות האדמה
ברשימת מזלות האדמה נמצאים: בתולה, גדי ושור. האדמה מייצגת את החומר והיציבות. פעולותיהם מעשיות, הם ניחנו ביכולות התמדה, הקפדה על הפרטים הקטנים, לעיתים עד כדי ביקורתיות מוגזמת, הם אנליטיים, שואפים לממש את המטרות שהציבו לעצמם, ממוקדים פרקטים ואוהבי סדר. ביכולותיהם של היסודות הללו לשפוך אור רב על תכונותיו ואופיו של אדם. כאשר אני ניגש לבנות הורוסקופ למישהו, יסוד המזל שנגזר מזמן הלידה וממפת השמים חשוב לגיבוש הורוסקופ מדויק ובהיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה