יום שבת, 6 באוקטובר 2012

תיק עבודה



תיק עבודה – הולכים למשרד
עולם התיקים הוא מגוון ועשיר בסגנונות של תיקים רבים אשר עשויים מחומרים שונים ומוצגים בטווחי מחירים שונים זה מזה. אחד מסוגי התיקים השכיחים ביותר שכמעט כל אדם נזקק להם הוא : תיקי עבודה.
תיק עבודה הוא תיק שהאדם לוקח איתו לעבודה ובהרבה מקרים משתמש בו בזמן העבודה. רבים עובדים כיום במשרדים בתחומים שונים ולכולם יש צורך בתיק לעבודה. חלקם משתמשים בתיק לדברים הקשורים בעבודה ואחרים משתמשים בו כתיק לנשיאת החפצים האישיים שתמיד צריך ליד ואף פעם אין לדעת מתי יעשו בהם שימוש. אנשי משרד משתמשים ביום יום בתיק עבודה מסוג זה המשלב את החיים הפרטיים עם מקום העבודה .

תיק עבודה לבעלי תפקידים שונים
בעלי תפקידים שונים משתמשים בתיקים שונים. מנהלים משתמשים בתיק מנהלים שמבדיל אותם מיתר העובדים ממש כפי שהם משתמשים במכוניות יוקרתיות יותר, בחליפות מהודרות יותר וכדומה. בעלי תפקידים נוספים במשרדים גם משתמשים בתיקים שונים לצורך העבודה שלהם. יש כאלה העושים שימוש בתיקים ייעודיים כמו מעצבים וגרפיקאים הזקוקים לשאת עימם חומר בגדלים שונים, מעצבי חלונות ראווה משתמשים בתיקים גדולים ומיוחדים כדי לשאת את חומרי העבודה וכלי העבודה שלהם וכדומה .


 תיק עבודה לבעלי תפקידים מיוחדים
בעלי תפקידים מיוחדים משתמשים בתיקים מיוחדים. טייסים המטיסים מטוסי נוסעים נדרשים לשאת את מסמכי המטוס ואת תיק הנוהלים של המטוס איתם והם עושים שימוש בתיק עבודה מיוחד העשוי קרטון קשיח המצופה חומר הגנה המאפשר סחיבת קלסרים גדולים למטוס. בדומה להם משתמשים עורכי דין בתיקים מיוחדים משל עצמם לסחיבת החומר המשפטי לכל דיון בבית המשפט .

תיק עבודה – לכל אחד
כפי שראינו תיק עבודה איננו תיק אחיד והוא משמש אנשים רבים בעלי מקצועות שונים, החל מאנשי משרד ועד לאנשים הזקוקים לתיקים ייעודיים המיוצרים במיוחד לצרכים המעשיים שלהם. תיק עבודה יכול לשמש כל עובד בכל משרה שהיא והכל תלוי בסוג העיסוק שלו וסוג התיק הנחוץ לו לשם ביצוע העבודה, ולכן חשוב לבחור את התיק בהתאמה מושלמת לצרכים של אותו אדם .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה