יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

מיסטיקה און ליין


מיסטיקה און ליין - סגולות
עם סגולה – עם שאוהב מיסטיקה
כולנו ערים לעלייתה של תורות רוחניות ולחשיבותן ותרומתן לחיינו. הודות לכך אנשים רבים מגלים בעצמם כוחות חדשים, נטענים באנרגיות חיוביות ומעצימים את המסוגלות האישית שלהם ואת האמונה שלהם בעצמם ובמעשיהם. אנשים מגלים בכך עניין, שומעים הרצאות בנושאים מגוונים, סדנאות ופנייה אישית למיסטיקנים, כמו שתמצאו כאן באתר מיסטיקה און ליין. פן אחד של העיסוק שלנו ברוחניות בא לידי ביטוי בסגולות שמטרתן לקדם אותנו בדרך להצלחה בחיים, לפתוח לנו את המזל ולסייע בקשיים שונים.
מיסטיקה און ליין - ברכה והצלחה
סגולות למיניהן באות לידי ביטוי בעשיית פעולות שונות, שמטרתן לסייע לנו בדבר מה שאנו זקוקים לו. רבות מן הסגולות מלוות אותנו מאות בשנים ועוברות מדור לדור, ואנו מייחסים להן כוחות ומאמינים ביכולתן לעזור ולהשפיע על חיינו ומזלנו. לעיתים קרובות, כשאנו פונים למיסטיקנים, לרבנים או למקובלים, עם בעיה כלשהי, הם ימליצו לנו על נקיטת פעולה שנחשבת למסוגלת - ככזו שעשויה לעזור לנו בפתרון המצב בו אנו מצויים. מומחי מיסטיקה מייעצים לכל שכבות האוכלוסיה, כבר מאות רבות של שנים.
בחרתי בסגולה כי אני מאמין בתחום המיסטיקה
הטרדות שמעסיקות אותנו קשורות למציאת זיווגים, דאגה לפרנסה, דאגה לבריאות הקרובים לנו, קשיים יומיומיים - כל אחד ומה שמצוי בליבו. לכן, ישנן סגולות שטובות לכל דבר ולכל עת, וישנן סגולות ייחודיות, שנודעו בחשיבותן ובתרומתן לסוגיות מסוימות ולמקרים ספציפיים. ישנה אפילו סגולה מפורסמת, לפיה אמירת פסוקים מסוימים לאחר שאיבדנו חפץ כלשהו, תעזור לנו במציאתו במהרה. גם אם אין מדובר במשהו מדעי, אנשים רבים מרגישים כי הם נושעו בזכות אמירת תהילים ופסוקים והם חוזרים על כך בעת צרה או אפילו בעיות יומיות קטנות.
מיסטיקה און ליין - סגולות נפוצות
הסגולות עשו להן כנפיים והפכו לנחלת הכלל. ידוע כי נשים רווקות עולות לרגל לקברו של רבי יונתן בן עוזיאל שבעמוקה, מתפללות ומבקשות למצוא זיווג. נשים אחרות מאמינות בכוחה של הפרשת החלה, הן אופות בעצמן, אך קודם לכן מפרישות כמות קטנה מן הבצק ומברכות, ואז מבקשות את אשר על ליבן. יש רבים המאמינים כי עלייה לקבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה ותפילה וצדקה במקום יסייעו להם.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה