יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

דלתות עץ



דלתות עץ

לכל בית יש דלת ובחירה של כל דלת היא אישית לבני הבית. היום בוחרים רבים מאד להשתמש בדלתות עץ הן בתוך הבית והן כדלתות חוץ. דלתות עץ המשמשות לכניסה לבית הן דלתות מרשימות מאד אשר מקנות אווירה מיוחדת כבר מהרגע הראשון בו נכנסים לבית. דלתות פנים אשר עשויות עץ צריכות להיות דלתות שמתאימות לכל חלל. אם אתם מחפשים אחר דלתות עץ כדלתות פנים כדאי שתבחרו לכל חלל את הדלת שמתאימה לו.



דלתות לחדרים

דלתות עץ הן דלתות אידיאליות להפרדה בין החדרים. הדלתות יכולות להיות מעוצבות או להגיע בגווני עץ שונים והם יתאימו לכל עיצוב שתרצו להעניק לבית. הדלתות הן לא רק פריט פרקטי בתוך הבית, הן גם מאפשרות לנו להנות מאינטימיות ושלווה בחדרים. לכן, רבים בוחרים להנות מדלתות עץ שמשמשות גם כהפרדה אקוסטית לחדר עצמו.

דלתות לחדרי אמבט

דלתות עץ יכולות להתאים לחדרי רחצה. כל שעליכם לעשות הוא לבדוק כי הדלתות אותן בחרתם מיועדות לחדרים הרטובים של הבית. כיוון שחדרי הרחצה הם חדרים לחים הדלתות צריכות להיות מוגנות בהתאם כך שהלחות לא תשפיע עליהן. במידה והדלתות לא מוגנות ואינן מתאימות לחדר הרחצה, עלול להיווצר מצב בו הדלת תתנפח ותתחיל סדיקה מבפנים.

דלתות למשרדים

כל מי שמעצב משרד או קליניקה זקוק גם לדלתות שמפרידות בין החלל המרכזי לחלל העבודה. חשוב שהדלתות יהיו אקוסטיות על מנת לשמור על אינטימיות ופרטיות של הלקוח בעת הפגישה וכמובן גם כדי לאפשר למי שעובד במשרד עצמו להתרכז מבלי לשמוע כל מה שקורה בחוץ. נוסף על כך שהדלתות צריכות להיות פרקטיות ומבודדות אפשר לבחור דלתות עץ מעוצבות אשר ישדרו את המסר שהמשרד רוצה להעביר ללקוחות שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה