יום רביעי, 3 בספטמבר 2014

לוכד נחשים בדרום



לפגוש בנחש זה לא ממש כיף וזאת בלשון המעטה. לא במקרה רבים כל כך מפחדים מנחשים ונראה שכך היה הדבר משחר ההיסטוריה. בארץ סוגים ספורים של נחשים כשהמוכר ביותר הוא נחש הצפע המסוכן. נחש הצפע הוא בעל ראש משולש וההכשה שלו יכולה להיות מסוכנת לבני האדם וכמובן שגם לבעלי החיים. אם אתם מתגוררים בדרום ופגשתם בנחש, לוכד נחשים בדרום הוא בעל המקצוע שיוכל לעזור לכם.

 
לוכד נחשים בדרום


הזמנת לוכד נחשים בדרום
לוכד נחשים בדרום יכול לעשות עבודה מצויינת וככל שתיתנו לו יותר מידע, כך הוא יוכל לעשות את עבודתו במהירות וביעילות. כאשר רואים את הנחש יש לשמור ממנו מרחק וכשמתקשרים להזמין את הלוכד מומלץ לתאר את המראה שלו. אם הדבר אפשרי מומלץ אפילו לצלם את הנחש כדי שהלוכד ידע מה איזה נחש הוא מחפש.

תפיסת הנחש
לוכד נחשים בדרום תפקידו ללכוד את הנחש שהופיע אצלכם בבית או בגינה. הנחש יכול להיות במקומות שונים כמו בגינה בתוך שיחים, בתוך רהיטים כמו ספות או בכל חור אחר כמו חור בקיר אם ישנו. הנחש לא יעזור ללוכד למצוא אותו וכל שעליכם לעשות הוא להיאזר בסבלנות. כמובן, ככל שתתנו ללוכד יותר פרטים כמו איזה נחש ראיתם וכן היכן ראיתם אותו. לוכד הנחשים יגיע לבצע את הלכידה ולא יוותר לנחש בקלות והכל כדי שתהיו רגועים.

מתי יש להזמין לוכד?
לוכד נחשים בדרום יגיע מתי שתזמינו אותו והזמינות היא מעל הכל. אין זה משנה באיזה יום או איזו שעה תראו נחש, כשתפגשו בו זה יהיה הזמן הטוב ביותר להזמין לוכד. הלוכד זמין בשבילכם כדי לתת לכם רוגע ובמטרה שתוכלו לחזור לשגרה מהר ככל שרק יוכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה