יום שישי, 26 בספטמבר 2014

קופת חולים כללית זימון תורים- המידע המלא



חברי קופת חולים כללית? רוצים לקבל מידע אודות אמצעי הזמנת תורים בקופה? זימון התורים לחברי קופת חולים הוא פשוט מאד ובאפשרות חברי הקופה ליהנות משירותי הבריאות של הקופה בהזמנה מהירה ללא עיכובים. מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית מציע לחברי הקופה ליצור קשר בטלפון בשעות הפתיחה של המוקד, לקבוע לבד תור דרך האתר של הקופה או לגשת לאחד מסניפי הקופה ולהיעזר בשירותי הקבלה במקום.

פשוט ליצור קשר בטלפון
מוקד זימון התורים הטלפוני של קופת חולים כללית מעמיד לרשות חברי הקופה נציגים ונציגות שישמחו מאד לסייע לחברי הקופה לקבוע תור. השיחה בטלפון היא שיחה מקוצרת כך שקל מאד לזכור את המספר והנציגים שבצד השני יוכלו לסייע לא רק לקבוע את התור המבוקש אלא גם למצוא תור חלופי קרוב, לאתר רופא בסביבה ולהתאים לכל אחד ואחת מחברי הקופה את התור שמתאימים לו ונוחים לו.

תור ללא סיסמה
מוקד זימון התורים האינטרנטי מאפשר לקבוע תור ללא סיסמה. אין צורך יותר לזכור שם משתמש או סיסמה או לפנות לקופת החולים כדי לקבל את המידע, כל שיש לעשות הוא להזין את תעודת הזהות ואת שנת הלידה של המטופל (או המטופלת) ולהזמין את התור המבוקש, לרופא המבוקש ביום ובשעה שנוח לחבר הקופה עצמה.

קופת חולים כללית זימון תורים ושאלות נוספות
לעיתים לחברי הקופה יש שאלות שונות שקשורות גם לאתר האינטרנט, להתייעצות עם אחות ועוד. אמנם מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית מיועד לתת מענה לקביעת תורים, אך כל מי שרוצה לשאול שאלות נוספות ולבצע התייעצות מוצא כי נוח מאד ליצור קשר עם הקופה הן בטלפון והן באינטרנט ולשאול את כל השאלות הנדרשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה