יום רביעי, 13 באפריל 2016

בחירת רפלקסולוג בצפון



הרפלקסולוגיה היא שיטת טיפול אשר במהלכה המטופל עובר עיסוי בכף הרגל שלו. תורת הרפלקסולוגיה אומרת כי מפת הגוף שלנו משתקפת בכף הרגל ודרכה אפשר לאבחן בעיות שונות בגוף ולטפל בהן. הרפלקסולוגיה מאפשרת לטפל במחלות, כאבים וסימפטומים שונים לאחר אבחנה מדויקת של המטפל. האבחון נעשה דרך תשאול המטופל ודרך הסתכלות על גופו וכמובן דרך אבחון כפות הרגליים של המטופל. מי שמתגורר בצפון וסובל מסימפטומים שונים שחוזרים על עצמם, הוא חולה או רוצה פשוט לעבור טיפול שיוביל אותו לתחושה נפלאה, יחפש פעמים רבות אחר רפלקסולוג בצפון.

קריטריונים בבחירת הרפלקסולוג

  • תחושה אישית – התחושה האישית שלכם כשאתם משוחחים עם הרפלקסולוג היא חשובה מאד. ברגע שאתם מתכננים לעבור טיפול רפלקסולוגי אתם צריכים להבין כי מדובר בטיפול לכל דבר בגוף שלכם ואתם צריכים להרגיש עם זה בנוח. 
  • המלצות – יכול להיות שאתם יכולים למצוא בסביבה שלכם אנשים אשר יתנו לכם המלצות עבור רפלקסולוג בצפון ואם אתם לא מוצאים המלצות שכאלה תוכלו לבחון את האתר של הרפלקסולוג והפרופיל שלו ברשת החברתית כדי לראות מה אומרים עליו.
  • מקום הטיפול – חשוב מאד שמקום הטיפול יהיה נקי ונעים שהרי אתם נותנים שיטפלו בכם במקום זה.
כדאי לזכור
התחושה האישית תקבע אם כדאי למסור את הרגליים והגוף לכדי רפלקסולוג בצפון או אם לחפש אחר מישהו אחר. לכן, גם אם זה נשמע מוזר, אם אתם מגיעים אל הרפלקסולוג ואתם מרגישים שהוא לא נכון לכם (כמו למשל אם המקום לא מסודר ונקי או אם הרפלקסולוג לא קשוב לשאלות שלכם), כל שעליכם הוא לוותר על הטיפול. טיפול רפלקסולוגי הוא טיפול לכל דבר ולכן יש למצוא רפלקסולוג בצפון המתמחה בתחום שיכול להעניק לכם תחושה טובה וכמובן בריאות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה