יום שבת, 2 באפריל 2016

אוכל לשבת חתן



אוכל לשבת חתן

בקהילות מסוימות החתן מקבל על עצמו תפקידים מסוימים, לרבות קריאה בתורה או בהפטרה, דרשה בדברי תורה והזמנה של הציבור לקידוש ולכיבוד. אומנם בתקופות מוקדמות היה נהוג לקיים את אירוע שבת החתן בליל שבת, בימינו המנהג הוא לקיים את המעמד בשבת עצמה, אחרי תפילת הבוקר. בקהילות אשכנז, בהן החגיגות מתקיימות לפני החתונה, משפחת הכלה מצטרפת, למעט הכלה מאחר ולפי הנהוג, החתן והכלה אינם מתראים לתקופה של שבוע טרום החתונה והכלה מצידה מעבירה את השבת - שבת הכלה, בקרב חברותיה בחגיגת פרידה מתקופת הרווקות. בקרב עדות המזרח כאשר שבת החתן מתקיימת בשבת לאחר מועד החתונה, הכלה נוטלת חלק בשמחה. על מנת שהמעמד והאירוע יהיו מהנים עבור כל המשתתפים, מומלץ לשתף את כל בני המשפחה בתהליך ההכנות, לרבות ההורים וכן האחים, מאחר שלכל אחד יש מה לתרום ובעצם תרומתו מושגת תחושת שייכות והשגת חוויה משמעותית יותר.




דגשים חשובים בנושא אוכל לשבת חתן

על מנת שיהיה אוכל לשבת חתן צריך להרכיב תפריט לשבת חתן מרגש ומיוחד. התפריט צריך להיות מהטעמים המיוחדים של המטבח האיטלקי וטעים במיוחד. צריך לדעת האם מעדיפים אוכל לשבת חתן בשרי? אולי מגשי אירוח? ניתן לאפיין את התפריט בהתאמה לקהל האורחים העדפות לטעמים וישנה אפשרות לעצב במידת הצורך את הסגנון בהתאם להעדפה האישית שלכם. אוכל לשבת חתן מובחר ייעשה על ידי בחירת חומר גלם איכותי וכן טרי.
לתפריט ישנה חשיבות עצומה בהצלחת האירוע שלכם – ולכן תהיה תשומת לב לכל דגש קטן בתפריט על מנת להתאימו בצורה מושלמת – חומרי הגלם, עיצוב המנות, נדיבות המנה וכדומה – לאופי האירוע שלכם. אוכל לשבת חתן כולל תפריט חלבי, תפריט בשרי, תפריט צמחוני, תפריט טבעוני, תפריט מגשי אירוח ותפריט אוכל מוכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה