יום שבת, 30 באפריל 2016

שירות הלקוחות הטלפוני של 012 מובייל



שירות הלקוחות הטלפוני של 012 מובייל מיועד עבור לקוחות החברה ומצטרפים חדשים. בעזרת השירות ניתן לקבל מענה לשאלות נפוצות ולתאם תמיכה טכנית. בניגוד לפעולות בשירות עצמי, שירות הלקוחות הטלפוני של 012 מובייל מאפשר שיחה עם נציג אנושי. ניתן גם לקבל שירות בהודעות SMS ולהצטרף לשירותי צ'אט אונליין באתר החברה. שירות הלקוחות הטלפוני של 012 מובייל פועל בימים א'-ה' בין השעות 05:00-18:00 וביום ו' בין השעות 07:00-00:00.

יש לציין שהמוקד הטלפוני של החברה פועל במשך 24 שעות ביממה במקרים של אובדן, גניבה או תקלות. בצורה כזה ניתן לטפל בבעיה הקיימת באופן מיידי ומבלי להמתין לשעות העבודה הרגילות. כמו כן, ניתן לפנות לנציגי החברה בכתב באמצעות טופס מקוון דרך אתר האינטרנט. אפשרות נוספת היא לבצע פנייה בפקס ובמקרה כזה יש לצרף מספר טלפון זמין לחזרה, שם פרטי, שם משפחה ומספר תעודת זהות. פרטים אלו חשובים גם ביצירת קשר טלפוני עם נציגי מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של 012 מובייל היות והם מאפשרים זיהוי של חשבון הלקוח.

למידע נוסף לחץ כאן - 012 מובייל שירות לקוחות טלפון

מתי יוצרים קשר עם מוקד שירות הלקוחות?
יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות היא פונקציה של צרכים ספציפיים. יש לקוחות שיוצרים קשר עם שירות הלקוחות הטלפוני של 012 מובייל כדי להחליף חבילת והסדר תשלומים, לברר תשובות לשאלות נפוצות ולקבל תמיכה בתקלות או בעיות ספציפיות בתקשורת. לקוחות אחרים יכולים ליצור קשר עם המוקד כדי לבקש שירותים נוספים או לשאול על נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות.

 בסופו של דבר, שירות הלקוחות הטלפוני של 012 מובייל מיועד לשמירה על קשר עם לקוחות חדשים וקיימים. הוא מופעל על ידי נציגי שירות מוסמכים ומצטרף לפתרונות תקשורת נוספים כמו פקס, אתר אינטרנט וצ'אט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה