יום שלישי, 26 באפריל 2016

מצעים למיטה זוגית



על מה נסתכל בבחירת מצעים למיטה זוגית?

כולנו יודעים להתאים את המצעים לגודל המיטה, אבל אילו עוד פרמטרים חשובים כדאי לבדוק?

כיום ניתן לקרוא על כל אריזת מצעים את אורך ורוחב הסדין והכריות, אשר במצעים למיטה זוגית נעים  בעיקר בטווח שבין 120x200 ס"מ לבין 160x200 ס"מ, ולהתאימם לגודל המזרון שלנו, אולם ישנם עוד היבטים לבחירת מצעים שכדאי לשים עליהם דגש. 




אז על מה נסתכל בבחירת מצעים למיטה זוגית?

·         עיצוב הסדין: כולם יודעים כי כדאי לבחור במצעים נעימים לעין, אשר יחמיאו גם למראה הכללי של החדר. בכדי לוודא התאמה מקסימלית בין המצעים לבין החדר והמיטה, רצוי לרכוש מצעים לפי חדרים, ולא מצעים אשר ישרתו את כל הבית. בצורה זו אנו מבטיחים הימצאות מצעים בעלי ערך עיצובי בכל חדר, וכן כי לכל מזרון יהיה תמיד סט מצעים אשר מתאים בדיוק למידותיו. 

·         רוחב המזרון: אמנם אורך ורוחב המצעים מצוינים על האריזה, אולם רוחבם לא. כאשר אנו רוכשים מצעים למיטה זוגית, חשוב מאוד להתאים אותם לרוחב המזרון, בכדי למנוע מצב בו המצעים לא מתאימים למזרון היות והוא רחב מהם, ולכן רצוי לפתוח את המצעים בחנות או לבקש מאיש שירות להציג מצעים פתוחים בכדי לוודא כי רוחב המצעים יתאים למזרון שלכם. 

·         החומר ממנו עשויים המצעים: החומר ממנו עשויים מצעים למיטה זוגית משפיע לא רק על נוחות השהייה במיטה, אלא גם על הטמפרטורה שלה. בחורף רצוי לרכוש מצעי חורף העשויים מחומרים חמים יחסית כגון פלנל וסאטן, בעוד שבקיץ נעדיף מצעים מבדים נושמים. כמו כן, רצוי לרכוש מצעים היפו-אלרגניים, אשר הינם נעימים יותר לשהייה ממושכת עליהם. 

ישנם פרמטרים רבים לבחירת מצעים למיטה זוגית

כאשר נרכוש מצעים למיטה זוגית, לא נסתכל רק על ממדיהם, אלא על כלל הגורמים המרכיבים אותם בכדי לוודא כי נרכוש את המצעים הטובים ביותר עבורנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה