יום רביעי, 22 במרץ 2017

תמ"א 38



רקע כללי על תכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה, או תמ"א 38
בשנת 2005 אישרה ממשלת ישראל את תכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה, או כפי שהיא מוספרה וידועה בציבור הרחב כיום – תמ"א 38. תכנית המתאר הזאת קבעה סדרה של כללים והנחיות שתפקידם לסייע ולהקל על דיירים שמעוניינים לשפץ את הבית שלהם בכדי שהוא יעמוד בסטנדרטים של מיגון מפני רעידות אדמה, כפי שהם נקבעו בשנת 1980. כלומר, מבנים שתוכננו ואושרו לפני שנה זו – הם מועמדים ברורים ומובהקים לשיפוץ במסגרת תכנית המתאר המדוברת, שכוללת הרבה יותר מרק חיזוק בפני רעידות אדמה.

לא רק חיזוק בפני רעידות אדמה – שיפוץ כולל ואיכותי של הבניין שלכם
על אף שמדובר בתכנית שמטרתה לחזק בניינים בפני רעידות אדמה, התמריצים המרכזיים שמקדמים אותה הם שניתן לבצע במסגרתה שיפוץ מקיף בבניין גם מעבר לכל מה שנוגע למיגון רעידות אדמה. שיפוצי תמ"א 38 הם הזדמנות איכותית ביותר עבורנו לקבל במהירות אישורים עבור שיפוצים כמו הוספה של חנייה או מעלית בבניין, הוספה של קומות מגורים נוספות, עיצוב הבניין וכמובן שגם הוספה של חדרים נוספים בדירות בדמות ממ"דים או אפילו בחדרים רגילים של ממש. בקיצור, זוהי הזדמנות שלכם לשדרג משמעותית את איכות החיים שלכם בתהליך שיפוץ יעיל ומהיר בהרבה מהרגיל.


אל תפספסו את ההזדמנות שאתם יכולים לקבל באמצעות התמ"א
כפי שניתן להבין, בניינים בהם ניתן לבצע שיפוצי תמ"א 38 הם בניינים בהם בהחלט כדאי לעשות זאת, והדבר מהווה הזדמנות איכותית ביותר עבורכם אם אתם גרים בבית שכזה. פנו לשירות שמתמחה בתמ"א 38 על כל המשתמע ממנו, והבטיחו לעצמכם את איכות החיים שנחוצה בבית שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה