יום שבת, 25 במרץ 2017

פסנתר כנף יד שניה



פסנתר כנף יד שניה – דגשים לרכישה נכונה

פסנתר הוא אחד הכלים הכבדים אך המרשימים ביותר שיכולים להיכנס אל הבית או המקום הציבורי. כלי נגינה זה יכול להפיק צליל נפלא גם לאורך שנים רבות אם הוא נשמר כמו שצריך וכאן מי שרוצה לרכוש פסנתר כנף יד שניה צריך לשים לב לדגשים המצורפים.




בדיקה ראשונית של הפסנתר

קנית פסנתר כנף יד שניה היא גדולה ולכן מומלץ לבצע בדיקה לפני שמחליטים לרכוש אותו, גם אם הדבר אומר הוצאה קטנה על איש מקצוע. אם הרכישה היא מחנות אפשר לברר מי בדק אותו ולברר אם נדרשים תיקונים או רק כיוון.

הקשבה לצליל של הפסנתר

אין כל סיבה שלא להתנסות על פסנתר כנף יד שניה לפני שקונים אותו ומומלץ שאמור לנגן עליו יגיע למקום ויחוו את דעתו על הצליל. כאן יש לזכור כי יכול להיות שהפסנתר אינו מכוון אך עם זאת הצליל עצמו אמור להיות נקי וחלק (כולל התארכות שלו בלחיצה על הדוושות). 

העלאת שאלות שיכולות לתרום לביטחון הקניה

ישנן שאלות שונות שכל אחד יכול לשאול רגע לפני שהוא מחליט לקנות את הפסנתר ואלו יכולות להשפיע על ההחלטה אם לקנות את הפסנתר או לא:

·         מדוע הפסנתר נמכר? לרוב הסיבות יהיו חוסר שימוש, פטירה ומעבר שלא מאפשר את לקיחת הפסנתר ועם זאת אפשר לשאול מהי הסיבה ואם היא נראית חשודה לוותר על הקניה.

·         האם ישנן פגיעות מיוחדות? רכישת פסנתר כנף יד שניה לרוב לא תהיה מושלמת אך אם הבעלים יודע על פגיעה כדאי שישתף בכך והדבר ישפיע על ההחלטה אם לרכוש אותו או לא.

·         כמה מקומות הפסנתר עבר? כדאי לדעת בכמה מקומות הפסנתר היה בעברו (אם יש מידע על כך) כדי להעריך את סיכויי הפגיעה שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה